Vol nieuwsgierigheid kijk ik jou topic na. En dan lees ik dit. Mijn griebel wat een drama. Heel veel sterkte en hopelijk knapt Eloon snel een beetje op.
pien_2010
Geplaatst: 16-03-25 06:59
Jeetje wat enorm heftig dit. Ik vind het heel erg verdrietig. Hopelijk knapt Elonia snel op. Heel erg naar deze ervaring. Sterkte meid.
AnsoDM
Geplaatst: 16-03-25 07:02
Onee dit is niet het nieuws waar ik op gehoopt hebt. Heel veel sterkte met dit verlies. Hopelijk knapt Elonia weer ik. Ik duim mee.
Wij hadden vorig jaar ook een heel groot veulen bij een maiden merrie. Dat is allemaal ternauwernood goed gegaan. Merrie had zo hard geperst dat de placenta daarna niet goed af kwam, zij kreeg een fikse baarmoederontsteking en even was het onduidelijk of het wel goed zou komen. Gelukkig heeft ze het gered.
Het veulentje viel ineens weg toen hij 10 minuten oud was. Ineens leek hij levenloos, je schrikt je echt rot! We hebben toen hard gewreven en ik heb mond op neus beademing gegeven en ineens was hij er weer. Dat is een geluk geweest, net als dat we erbij waren.
Fokken is leuk en magisch, maar het verdriet en de zorgen kunnen ook mega groot zijn.. neem de rust zou ik zeggen en laat het allemaal even bezinken.
Wat afschuwelijk. Ik hoop dat de merrie ondertussen staat. Sterkte toegewenst voor jou en de merrie.
higgins
Geplaatst: 16-03-25 08:07
Wat vreselijk verdrietig Hoop dat Elonia snel weer hersteld van dit alles
Sterkte
Daenerys
Geplaatst: 16-03-25 08:09
Jeetje wat afschuwelijk! Wat een verdriet Hopelijk is Elonia de nacht verder goed doorgekomen
AnnoNiemand
Geplaatst: 16-03-25 08:11
Oh nee, wat verschrikkelijk! Wat een nachtmerrie voor je, TS! Afschuwelijk om het veulen op deze manier te verliezen, je zal kapot zijn van verdriet... Ik duim dat Elonia inmiddels in de benen is...
Ach jeetje wat enorm verdrietig dit zeg. Ik duim dat Eloon inmiddels weer staat.
kiko
Geplaatst: 16-03-25 08:16
Onee wat heftig dit zeg. Hopelijk staat Elonia inmiddels alweer. En herstelt ze spoedig! En kun jij ook een beetje bijkomen van de schrik. Want ook voor jou is dit heftig. Sterkte voor jou en Elonia.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Potverdorie heel erg veel sterkte, hopelijk gaat het snel goed met eloon
pien_2010
Geplaatst: 16-03-25 08:43
Alja schreef:
Wat ontzettend verdrietig… Hoop wel gauw op goed nieuws over de merrie.
Wij allemaal. Ik heb er gewoon buikpijn van. Zo sneu allemaal.
thequeensmum
Geplaatst: 16-03-25 08:44
Was gisterenavond gaan slapen en verheugde me op de veulenfoto’s. Ik volg je al jaren, maar wat een verdrietige en dramatische wending. Hopelijk komt het snel weer goed met Elonia. Sterkte