Wat een flinkerd! Wat eng dat hij bleef liggen en rare geluidjes ging maken. Misschien heeft hij het moeilijk gehad tijdens de bevalling. Fijn dat hij snel ging staan en het nu goed is. Gefeliciteerd met de grote jongen!
Nou de bevalling is waarschijnlijk zo enorm snel gegaan dat zijn hersenen nog niet helemaal het seintje van "ik ben geboren" hebben doorgekregen en hij was dus nog in een staat van slaap zoals in de baarmoeder waarschijnlijk.
Bijzonder maar doodeng.
Zijn naam is RoughClouds Bodhi,hij is net als britt vosroan.
Hij is samen met britt of apart beschikbaar voor verkoop.
Pikkepor
Geplaatst: 27-05-23 13:56
Gefeliciteerd met Bodhi!! Wat een leukerd
Jaydee_WP
Geplaatst: 27-05-23 21:06
Gefeliciteerd! Weer zo'n knapperd! Jeetje, ik kan me voorstellen dat dat even spannend was. Nu wel alles oké?
Ja hoor alles oké, ik houd hem nog wel even in de gaten want heb hem nog niet zien poepen maar er hangt wel wat in zijn staart. Lijkt verder geen last te hebben. Ik ben er natuurlijk ook niet 24/7 bij dus misschien heeft hij wel al gepoept.
Nog flink tijd nodig om uit te vouwen,hij is zo lekker relaxed.
Ik heb het hier vorig jaar gehad, echt een turbo bevalling, denk dat het veulen er binnen een minuut was. Die lag ook te happen naar adem. Toen toch ff de DA gebeld, met het idee stel dat het slechter wordt zijn ze er maar alvast. Maar het was met 5 minuten natuurlijk over, dus de DA kwam voor de gezelligheid uiteindelijk Maar ook zij vond het op het filmpje wel een eng gezicht.
Eilinora
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-23 19:29
Wijs ding is het al zo.
Morgen ga ik de jaarling even naar een andere wei doen en dan kan britt met Bodhi naar buiten. Deze blijft tenminste wel bij zijn moeder haha
Haha ja toevallig vanmorgen de wei in gegaan voor het eerst. Dat ging goed,hij raakte het stroom aan,gilde en toen bleef hij er ver uit de buurt. Het is een intelligent mannetje.