Fayola vult ook goed, ben benieuwd wat die aan het bakken is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Uier was gister wel erg teruggelopen nog

Het gaat eigenlijk super goed! Dus we laten het lekker zo. Heeft direct een maatje dus hihi

Natuurlijk mag je vragen waarom. Natuurlijk groeit de hengst nog en is hij wat uit verhouding. Maar een goede fokker kan daar doorheen zien. Ik vind juist dat deze hengst heel goed gebouwd is. Iets overbouwd maar hij is zo aan het groeien. Zie een gezonde sterke rug, lange hals, mooi hoofd, ietwat lang, mooi lang behang, en het aller belangrijkste. Kei en keihard beenwerk. Zilver heeft toch wel wat kwaaltjes met haar beenwerk en staat Frans. De hengst heeft een fijne draf en laat veel veer zien. Karakter is ook geweldig. En natuurlijk ook een klein beetje de kleur. Gelukkig fok ik deze voor mijzelf en gun ik mij dit uitstapje. Maar door het iele en jeugdige kan ik zeker doorheen kijken
Heb hem ook eerst bekeken voor ik heb besloten hem te willen gebruiken. Mocht hij zo onlogisch in elkaar zitten, een rot karakter hebben of kromme benen had ik hem absoluut laten staan, ook al was ie homozygoot. Wil graag een bruikbaar paard fokken 

Hij kijkt ook echt heel vriendelijk.

Heb nog nooit zo'n aanhankelijk veulen gehad
Laventhe vond kriebels heerlijk maar was er wel snel klaar mee. Silvester was toch wel heel ril. 

Prinses