Zo wat een hang puntbuiken! Ik krijg medelijden met ze.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-18 17:30
Oedeem is eigenlijk vocht/zucht. Ze krijgen op het einde dikwijls echt zo’n platen en/of kwabben
Ja Jade is meestal iets subtieler, maar die is ook nog een stukje groter dan Satinka en heeft dus ook wat meer plaats om het weg te steken Maar als je ze hier ziet lopen zijn ze beide toch echt huge hoor
Fotsy
Geplaatst: 18-03-18 17:48
Vreselijk die oedeem. Kan ook echt in de weg zitten. Flo had het vorig jaar niet en twee jaar geleden wel. Ik dacht eerst dat de warmte ermee te maken zou hebben maar das dus bewezen niet het geval te zijn.
En ik vind het ook nog even duurt eer het weg is.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-18 17:50
Ja echt he, het is iets van nu de laatste dagen en je ziet het ook elke dag verergeren...
Heuheum... komaan dames! En zoals jullie kunnen zien nog enkele Arany-babies bijna aan de tijd...........
Eindelijk verandering.. Satinka heeft dikkere en wittere melk en is naar 6 gezakt.
Jade heeft nog steeds gele melk maar die begint iets dunner te worden ipv die dikke poederige vloeistof. Test nog wel hoog , maar die zakt meestal op een paar uur.
Er zijn vannacht nog 2 topgun veulentjes geboren. Dus nu al 3 met dun waarvan 2 splash.... hopelijk laten ze voor jade nog iets over!