Mijn 1e veulen heten Cooper, 2e Kiwi en 3e Storm.
Ik houd het denk ik bij de volgende veulen iets van Bloem, Vlinder, Lente Summer of zo.
Laatste keer bij NAS Keuring heten er een: Kiss my ass.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murosch schreef:Ik merk inderdaad ook aan Suzie dat ze het niet echt leuk meer vindt zo. Ik vraag me wel eens af of ze zelf ook door heeft wat er staat te gebeuren. Als je als mens zwanger bent, dan weet je waar je het voor doet en dat het tijdelijk is, maar een paardje kan wel denken dat het nooit meer over gaat..
Namira542 schreef:Murosch schreef:Ik merk inderdaad ook aan Suzie dat ze het niet echt leuk meer vindt zo. Ik vraag me wel eens af of ze zelf ook door heeft wat er staat te gebeuren. Als je als mens zwanger bent, dan weet je waar je het voor doet en dat het tijdelijk is, maar een paardje kan wel denken dat het nooit meer over gaat..
Zouden ze dat niet van nature weten? Net als het dekken zelf, dat een veulen weet dat die melk moet drinken bij mama en dat een merrie weet dat haar kind haar kind is en hoe ze die op moet voeden.
Murosch schreef:Ja we hebben nog even te gaan met het uier hoor, maar toch zie ik elke dag een klein beetje verschil al nu. Is ook gewoon leuk en interessant hoe zich zo iets ontwikkelt. Ik hoop dat Suzie net zo mooi duidelijk aan haar uier laat zien hoe laat het is dan jouw merrie birdie60!
Ik merk inderdaad ook aan Suzie dat ze het niet echt leuk meer vindt zo. Ik vraag me wel eens af of ze zelf ook door heeft wat er staat te gebeuren. Als je als mens zwanger bent, dan weet je waar je het voor doet en dat het tijdelijk is, maar een paardje kan wel denken dat het nooit meer over gaat..