Yup dat gen geeft ze in ieder geval door aan haar dochters
Hahaha
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-17 23:41
Oke een topic met meedenken en meeleven... Ik geef jullie iets te denken en dan mogen jullie meeleven
Princess.....korte samenvatting:
Laat gedekt vorig jaar begin september samen met Caramel...
Princess is in november goed drachtig gescand en Caramel stond plots weer hengstig...dus zij had verworpen ( voor de zekerheid is ze mee gescand) En ineens stond Princess begin 2017 hengstig, opnieuw gescand en helaas ook verworpen...
Ze was om de paar weken hengstig maar Wynn uit de buurt gehouden en Dakota ook maar anders dan anders hengstig...
Toen kregen ze groen licht zowel Caramel als Princess en er werd wat af gen**kt, alleen Caramel was na de eerste ronde klaar en Princess pakt maar niet, ze biedt zich aan na iedere bevalling(blonde en keet), hengstigheid van andere, ze doet met iedere hormoonverandering mee, maar niet zoals normaal.
En we checken wekelijks alle uiers, maken schoon, teken etc.... Lisa zei paar weken geleden, het lijkt wel iets te vullen buiten de normale theezakjes...dus wij grapjes maken
En vanmorgen na het voeren en alles ga ik weg, komt Princess naar mij toe, ik knuffel nog even en zie ineens beweging in haar buik, dus denk nog wtf ben ik gek?? Ik check haar uier en zie de foto's.... Vanmiddag bij haar gezeten, geen beweging gezien of gevoeld, maar of de scan klopte niet of ze is schijndrachtig, maar tsjongetsjinge blijft weer een stal keessage dingetje dit, gewoon hengstig, dekken maar geen regelmaat en anders dan anders...
Dus ik geef jullie iets te denken....gaan we voor een verrassingsveulen??? Ik zou het geweldig leuk vinden en waken is ook super met dit weer, Lisa zit er al bijna... Volgende week maar even rondje scannen
Oh ja Ik heb zelf even opgevoeld maar er zoog nog niets aan mijn vinger, dus weet het niet zeker, het snoepje in mijn hand was wel op
Zo dit was het even....ik lees jullie graag na dit verhaal en de foto's en zoals jullie zien de theezakjes zijn er niet meer, ze zou dan over 2 weken 300 dagen zijn...
pretty
Geplaatst: 23-06-17 06:39
Toen ik het las dacht ik naaaah kan toch niet... Maar die foto's... Als je die uier ziet kan het toch haast niet anders..
hanny_jelke
Geplaatst: 23-06-17 07:00
Lastig sandra. Ze kunnen wel echt uier krijgen bij de schijnzwangerschap. Maar ik zou er ook niet raar van op kijken als ze wel zwanger is. Dat wordt met spanning de scan afwachten.
Zou wel heel leuk zijn..... aan de tietjes te zien is er wel iets aan t gebeuren.... buik beweging zegt niet zoveel. Heb een Shet op stal gehad die ook veel buikbeweging had maar nooit gedekt. Maar jij hebt natuurlijk na al die veulens wel een goed oog voor veulenmovement. Beter dan ik iig!! Zullen we er gewoon maar voor gaan??
lovis
Geplaatst: 23-06-17 12:51
Hahaha echt weer wat voor jullie. Maar t zijn idd geen theezakjes meer. Denk dat Princess voor een verrassing gaat zorgen (zou wel leuk zijn)
Pfft we gaan het zien, ik laat van de week scannen, mevrouw in kwestie staat weer te piesen met vreugd, na amper 10 dagen ervoor, ze doet met iedere hengstige merrie mee geloof ik Wynn dekt dus niet.... Of een verrassingsveulen en dat zou zo super welkom zijn , maar dit hebben we ook ooit met KEET gehad, schijnzwanger dus tsja toverballen, tovertieten, toeverstokje, tovereierstokken....toverveulen wie zal het zeggen......
Ja.....hoe kan het ook anders...wat zeg je gevoel. Ik heb geen idee hoe schijnzwangersschap werkt bij paarden. Al doet sylke er kwa buik omvang vaak wel aan mij. Maar jeetje die tieten.... Ben benieuwd
Een prinses en een toverstokje......... daar moet een "tover(o)veulen uit komen........
Caballos
Geplaatst: 26-06-17 09:58
pretty schreef:
Caballos schreef:
Iets met magische toverstokje bij jullie op stal Sandra
sorry nu link ik die uitspraak aan Wynn...
sorry
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-17 22:06
Hier geen nieuws verder nog, tieten zijn weer wat geslonken...en madame stond weer knetterhengstig, maar Wynn geen interesse... Ik denk niet dat ze drachtig is, ( al hoop ik het wel) maar wat dan wel??? het kan ook te maken hebben met Dakota, nadat Manitou weg was heeft zij zich over hem ontfermd en eerlijk, zijn eigen mama Caramel heeft hij niet meer naar gekeken en als Princess niet bij hem loopt blijft hij net zo lang bij het hek plakken.... Hij is bijna een jaar nu en in die periodes loopt hij blij met een stijf piemeltje achter haar aan, dan krijgt hij klappies en dan is hij weer haar baby
Morgen gaan we Keet en Achak naar Ramona brengen, slik.... En we plakken gelijk een nachtje samen eraan vast, om mijn verjaardag niet thuis te hoeven vieren...
De 16e komt al dichtbij, van de week even lijstje maken wie er komen......en ook de mensen onder een steen, durf....altijd gezellig en makkelijker meelezen, meeleven, meekletsen als je de kudde, ons in het echt gezien heb