Mijn "spelbreker" zal wel gelijk hebben Al zo veel dagen op een ph van 5.5... kennelijk zegt de PH bij Jupi niks. En gezien uier aan de achterkant voller kan, gaan we daar maar op wachten...
pretty
Geplaatst: 24-03-17 09:12
vervelend.
Volgens mij ga je ineens toch nog n echte vooruitgang zien in uier en misschien zelfs melkdruppen en dan komt het. Maar met die ph kun je niet anders dan alert blijven natuurlijk.
__Suzanne__
Geplaatst: 24-03-17 09:16
Ik word echt steeds nieuwsgieriger naar Jupi's veulentje, wat voor een moois houdt ze nu al zo lang verborgen?
Ik heb niet echt meer het gevoel dat het ieder moment kan komen, dus behalve wat alarmen snachts valt het verder wel mee met de spanning en vermoeidheid...
Haar PH blijft 5.5 maar dat zegt kennelijk niets. Haar uier kan aan de achterkant voller, dus misschien moeten we eerst maar wachten tot dat vol zit
Word het toch nog een april baby, wie had dat een paar dagen geleden gedacht
Lisanne, leuk dat je mee komt praten. Ik denk zelf dat jij nog wel eens eng dichtbij kunt komen met je gok. Maar voor mij is het evengoed gokken
Jullie zijn bijna ongeduldiger dan ik Hihi nee geintje! Ik vind het super leuk dat er zo meegeleefd word
Maar helaas maakt Jupi geen haast.. geen veranderingen ook, gewoon 5.5 ph met uier die aan achterkant iets voller zou kunnen maar verder wel goed gevuld is. Zonnetje doet haar niks denk ik
De laatste tijd lag ze veel plat maar afgelopen 2 nachten heeft ze me maar 1x wakker gebeld. Ik heb dus even heerlijk kunnen bijslapen Maar vandaag is het nog mooier dan gister, dus ik zou het een mooie dag vinden voor een bevalling. Helaas denk ik dat jupi toch graag tot de HK wil wachten ofzo