Koper: oei, gelukkig nu een computer die geen ambities tot draak nadoen heeft. De mannen staan hier ook al in de rij om peetoom te spelen (nouja, die van mijn stalgenoot, mijn ruin zal wel de boze stiefvader worden
). Maar ik zal ze het melden dat ze concurrentie hebben als het 20 mei geboren wordt..Marrie: Ja op z'n minst de datum zou goed gegokt moeten worden zou je zeggen, als ze een drukke dag kiest dan moet ze haar best gaan doen om iets te produceren wat er niet in staat
)Jolisa: Veel stippelgokjes inderdaad! Jij zit gezellig in de effen kleuren team :p
Femke: Iets eerder mag ook, al is je gokje wel handig in het weekend
maar verder vind ik het een goed gokje om uit te komen haha.Annette: Leuk om je ook in het topic te zien! Via het linkje kwam ik heel veel mensen tegen die verstopt zitten onder de meeleessteen, grappig is dat. Van mij mag het ook wel iets eerder dan 20 mei, maar Kirs is met het dekken natuurlijk ook niet de snelste gebleken
Daarnaast heeft de concurrent sinds gisteren een bezoek verbod in de stal van Kirs gekregen, we hebben maar even een lintje voor de stal gespannen want Kirs vond het niet meer zo grappig als hij binnen kwam buurten terwijl ze lag te pitten.
En dan ook 'per ongeluk' de camera afplakken denk ik.
Hoi Nachtmerrie, kom je er al uit voor een appeltje?

.
dat is niet de manier waarop Kirsten beroemd wenst te worden 

tot zover Kirsten's wraak dus.