Fotos kan ik nu nog even niet plaatsen helaas, maar het is een merrietje!
Dierenarts is net weggegaan, het veulen heeft de uier nog niet gevonden dus ze heeft een voeding gehad via een slangetje zodat ze wat binnen kreeg, en nu afwachten tot ze de uier vind (ze zoekt wel, dus dat komt hoog waarschijnlijk gewoon vanzelf goed zo meteen)
Veulen is nu doodmoe van dat gedoe met proberen te zorgen dat ze de uier vind / de voeding via de slang dus ze moet nu eerst even slapen, over een halfuurtje ongeveer ga ik weer kijken. Ze is ondertussen helemaal mooi opgedroogd en ik ben verliefd
Dit was even een snelle update via de telefoon, als ik thuis ben komen de foto's natuurlijk
Potverdikkie, had ik toch gewoon goed gegokt dat het een merrietje zou worden Gefeliciteerd met de dame en fijn dat de dierenarts even voeding heeft gegeven. Hopen dat ze snel het uier vindt en dan lekker genieten Misschien helpt het, misschien niet.. Mijn veulen had vorig jaar ook even moeite om het uier te vinden en dan ook vooral beet te kunnen pakken. Als je het uier even nat maakt met wat melk, dan een beetje melk op het snoetje van het veulen doet, zodat ze de smaak te pakken heeft en dan naar het uier stuurt, misschien dat ze het dan door heeft. Dat deden wij toen in ieder geval. Droog is zo'n uier soms lastig te pakken te krijgen voor een veulen. Succes in ieder geval, komt vast goed! Lekker van genieten.
Oh wat een toepasselijke en mooie naam!! Fijn dat ze nu drinkt en dan vult het buikje wel. Je zult verstelt staan van hoe snel ze groeien Ik ben benieuwd naar de foto's hihi. Anders mag je wel foto's naar mij app'en dat ik ze er voor je op plaats als je dat nu vluchtig wilt doen.
Wat een mooi kopietje van Sunny. Wat een schatje snap helemaal dat je verliefd bent
Ianrowan2009
Geplaatst: 20-03-17 16:10
Ow daar is ze!!! Jeetje mina wat heeft het lang geduurd zeg! Maar wat een scheetje is ze zeg Van harte gefeliciteerd xxxxx
M_maxx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-17 16:11
Bedankt allemaal!
Nu is het nog een kopie van Sun, ben heel benieuwd hoe ze uitgroeit, en of ze nog stipjes krijgt
Ga nu weer heen, licht inval in de stal is echt bagger in combinatie met de kwaliteit van mijn telefoon camera, maar nu weten jullie in ieder geval hoe ze eruit ziet! Ik zal straks nog even proberen betere foto's te maken.