Ik snap dat je best zenuwachtig bent wanneer je kijkt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het best wel ontspannend vind om paardjes te zien eten en slapen Ik kon ook uren in de wei zitten, gewoon om te zien wat de paarden zoal doen
Hier nog iemand die mee kijkt! Of Nou ja ik kijk af en toe even hoe ze er bij staat! Gister ook de chat even in de gaten gehouden! Erg leuk, ik wist helemaal niet dat dat kon! Ik duim voor je dat het veulen komt als je terug bent! (En als ik zit te kijken haha)
Ik had het vandaag op mijn werk ook constant aan staan. Opeens zag mijn ene collega het en vroeg waarom dat aanstond. Ze vond het helemaal geweldig en heeft het alle collega's verteld. Dus iedere 5 minuten stond er iemand aan mijn bureau 'of dat paard al bevallen was'. Super nieuwsgierig allemaal
Zoo spannend! Nog een paar dagen voordat ts thuis is! Dan mag ze lossssss
MerleSimone
Geplaatst: 16-03-16 23:39
Nicole schreef:
Haha prachtig!!
Ik vind zo leuk alle volgers, iedereen samen met mij in spanning heerlijk dat sfeertje en gevoel dat iedereen meeleeft
Ik (en ik denk vele andere volgers) vind het dan ook zo speciaal dat dit gebeurt! Iedereen mag meekijken en je geeft zo enthousiast, vriendelijk en altijd vrolijk antwoord op alle vragen en opmerkingen, petje af! Super leuk!
We wachten allemaal met spanning op een mooi duo onder de cam straks!
Syrianda