Eerste nachtelijke check zit erop. Zat me toch niet lekker dus ik ga haar even scherp in de gaten houden om te zien wat ze uitspookt, voordat ze me weer verrast. Uier een stuk voller en banden slapper, maar niet bijzonders dus verder dan Hi en Bye ben ik niet gekomen.
Even scherp in de gaten houden hoe het verloop is, voordat we een nachtje in de stal gaan bivakkeren.
Grappig, zit even oude topic Door te spitten. Vorig jaar op dag 320 hars ( maar was toen klein uier), maar nog geen slappe banden. Dit jaar op dag 321 geen hars maar wel slappe banden.
Dan zou het zomaar deze week wel eens kunnen gebeuren! Succes alvast met de bevalling, en hopelijk neemt Una je niet in het ootje zodat je een aantal weken kan waken
Ja....als ik nou je echte naam zou moeten noemen.... Dan weet ik het niet. Maar anders....Sastaic van bokt!
Suelza
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-16 16:04
Het gaat toch nog spannend worden. Morgen heb ik Texelweekend dus hopelijk houdt Una zich rustig en kan ik gaan en/of hoef ik niet de boot meteen terug te nemen in de middag. Vandaag achtervolgde ze me al het erf over (stond buiten maar ik had draadje losgehaald en ze volgde me los op de voet over het hele erf zo naar stal) dus ik hoop van ganser harte dat dit geen voorteken is. Het uier doet nog weinig dus zal je net zien dat die volloopt als ik weg ben
Ook al was het uier nog klein, ik had een onderbuik gevoel. Had gisteren al een slaapplaats gereed gemaakt en extra kleding klaar gelegd. Om 3 uur werd ik spontaan wakker en ben de stal ingelopen. Alles overhoop gelopen en hars! Dus nu... Nu voel ik me net het ezeltje uit de kerststal. Half slapend in een stal, wachtend tot er een kindeke geboren wordt....