Die laatste foto van je vorige post
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij wordt echt al een grote jongen, hij gaat denk ik wel ieder geval 1 meter worden.
Hij vindt z'n halstertjes heeeel interessant!
Lekker ding!

Hij groeit echt heel mooi uit!

Mini heeft iig geen mini veulen gegeven
maar hij is prachtig!!!!
Jij gaat zeker je droom vervullen hahaha, omdat je graag een groter veulen wou fokken dan Mini!

. Hij verhaart gooeeed!
. Als je met hem wil dekken kan dat gewoon via het partbred als hij helemaal correct is en een goed klinisch rapport krijgt (wat wel zo zal zijn naar verwachting).
(uit een grote vos shetlander moeder). Jullie moeten ze echt samen op de foto zetten op de keuring!! Ik ben er dan niet ivm net bevallen maar zou dat echt heel leuk vinden! De twee palominotjes van dit jaar
Scooby007 schreef:Ja he, een vriendin van me zei dat ik het af moest laten scheren, dat het dan dikker terug groeit, maar dat durf ik echt niet hoor! zeker niet net voor de keuring
Kan niet wachten tot hij oud genoeg is, maar tegelijker tijd wil ik ook wel nog even genieten van mijn "kleine" mannetje nu hij nog zo jong is.

Scooby007 schreef:Ja hij groeit echt hard, ging ook ineens vrij snel door zijn vacht heen. Hij moet nu al zijn voorbenen verder uit elkaar zetten om goed to kunnen drinken. Hij is nog wel wat overbouwd, hoop dat dat snel bij trekt.