Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Jammer dat opname in het stamboek nu opeens niet meer mogelijk is. Aan de andere kant wel heel logisch natuurlijk. Kun je de persoon die je het had 'beloofd' niet op zijn belofte wijzen?
set_elkol schreef:Misschien door dit topic en alle negatieve reacties, als het stamboek daar bijvoorbeeld een tip over heeft gehad..
set_elkol schreef:Misschien dat Cayenne ook in Dikke Buiken meeleest en even niet doorhad dat die update in een ander topic zat?
Dustinlover schreef:Veulen krijgt gewoon stamboek. Maar krijg het idee dat mensen weer willen rellen
Cerera schreef:Je HEBT het zelf verteld. Op bokt ook nog.Of mogen mensen die hier meelezen, niet in het DBT kijken?
Maar wat ik me afvraag; mensen roepen dat iemand het stamboek heeft benaderd over dit topic, of dat "mensen gekletst" hebben bij het stamboek... Maar wat dan nog? Een stamboek heeft toch richtlijnen? En als je veulen daaraan voldoet, krijgt het toch gewoon een papier, ongeacht wat er in dit topic staat? Tenzij er informatie is achtergehouden voor het stamboek (dan was je toch vroeg of laat door de mand gevallen) wat wel in dit topic genoemd staat. En dan is het dus heel simpel, veulen voldoet niet aan de eisen van het stamboek (En dat moet dan wel over de afstamming gaan), dus het veulen krijgt geen papier. Dat heeft niets met kletsen of dit topic te maken, dat had je van tevoren kunnen weten.
Cayenne schreef:naomi_g1998 schreef:Huh? Heeft er nou iemand lopen kletsen bij jet stamboek waardoor je het beulen niet meer mag inschrijven? Lekker zielig inderdaad...
Ik gok eerder dat TS gewoon verkeerd is voorgelicht of het iets te positief heeft geinterpreteerd.