Ach vaak gaat het idd sneller als dat het lijkt, bedoel de 3 jaar met mij en Ludo is ook onwijs snel gegaan!
Spannend hoor!

Wat hoop je dat het wordt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in mijn profiel staan tickers, lekker makkelijk haha. Ik hoop een merrie maar heb sinds deze zomer ook wel vrede met een hengst. En qua kleur, als ik mag kiezen silver smoky black of silver black op 1e en 2e plaats, en daarna buckskin/silver buckskin. Maar alles is uiteraard welkom, de bekende schijnheilige uitspraak hahaha. zelfs een schimmel~!
 in mijn profiel staan tickers, lekker makkelijk haha. Ik hoop een merrie maar heb sinds deze zomer ook wel vrede met een hengst. En qua kleur, als ik mag kiezen silver smoky black of silver black op 1e en 2e plaats, en daarna buckskin/silver buckskin. Maar alles is uiteraard welkom, de bekende schijnheilige uitspraak hahaha. zelfs een schimmel~!                                                         
 Mijn duimen draaien nog op volle toeren hoor Katja! Spannend altijd met die veulentjes. Ben idd ook wel benieuwd wat eruit komt rollen.
 Mijn duimen draaien nog op volle toeren hoor Katja! Spannend altijd met die veulentjes. Ben idd ook wel benieuwd wat eruit komt rollen.                                                          

ik was groen, heb een modpauze
 ik was groen, heb een modpauze  dat vroeg je heel wat pagina's terug
 dat vroeg je heel wat pagina's terug  )
 )                                                          Maar mooi dat het allemaal nog goed gaat.
 Maar mooi dat het allemaal nog goed gaat.  

) is echt een geval apart de laatste weken, ik weet steeds niet wat ik kan verwachten als ik naar de wei ga haha. De ene keer helemaal vrolijk en zichzelf, de andere keer chagrijnig, dan weer slapend en sloom/dan wel dromerig. Hoop dat ze nog zichzelf wordt de komende 9 maand
 ) is echt een geval apart de laatste weken, ik weet steeds niet wat ik kan verwachten als ik naar de wei ga haha. De ene keer helemaal vrolijk en zichzelf, de andere keer chagrijnig, dan weer slapend en sloom/dan wel dromerig. Hoop dat ze nog zichzelf wordt de komende 9 maand  anders heb ik een nieuw paard haha.
 anders heb ik een nieuw paard haha.                                                          
                                                          die bult is dus de vrucht.
 die bult is dus de vrucht.