Brittfelice ik heb de hele week al hele hoge bloeddruk en omdat ik hoogzwanger ben waren ze bang voor zwangerschapsvergiftiging. Moest bloedtesten en dat soort dingen laten doen vanmiddag. Alles was gelukkig goed
kappiegirl
Geplaatst: 14-03-14 23:04
Muzefee schreef:
Er is zeker wel veel spannendere televisie dan Cookie -of Amy-tv!
Dat zal toch wel? De ene staat te slapen en de andere te eten hoe kan het ook anders... Ga zo eerst maar eens de laatste ronde hier doen en dan kijken we wel weer verder.
Bingelding wel echt goed je rust pakken hoor... Hier heb ik van alle drie een hoge bloeddruk gehad waarvan de eerste een zwangerschapsvergiftiging en dat was echt niet tof... werd met 35 weken opgenomen en mocht ook echt het ziekenhuis niet meer verlaten, met 38 weken ingeleid omdat het niet meer te doen was. Na een half uur hebben ze toch maar besloten een spoed ks te doen want ik viel steeds weg. Dus als een zwangere zegt ik heb een hoge bloeddruk dan gaan bij mij de alarmbellen alweer rinkelen brr. Sterkte en hou je echt rustig en kalm laat alles en iedereen voor je lopen want het is echt niet leuk...
Bedankt voor de tip kappiegirl. Zal zeker rustig aan doen. Goed om mezelf denken inderdaad. Ik werk gelukkig al een tijd niet Meer en heb geen paard meer dus ook geen echte verplichtingen.
Oeh, ik mocht echt niet op mn 13e tot 2u opblijven.
Ik ook niet eingelijk maar ze weten dat cookie moet bevallen, en ik dus later ga slapen En aangezien ik morgen kan uitslapen, blijf ik vanavond wat langer
Marije, heb je van Amy al uitslagen van de refractometer en de ph? Zijn bij cookie de waardes nog hetzelfde..
Jasmijn
Geplaatst: 15-03-14 09:13
Ik dacht, jullie zitten al zo lang te wachten, laat ik de laptop maar eens uitzetten vannacht, dan hebben jullie morgen in ieder geval een veulen. Heeft ook al niet geholpen.
Was in slaap gesukkeld rond 1 uur, maar mijn gevoel zei dat het zou komen, stom gevoel liegt
BrittFelice
Geplaatst: 15-03-14 10:26
Bingelding schreef:
Brittfelice ik heb de hele week al hele hoge bloeddruk en omdat ik hoogzwanger ben waren ze bang voor zwangerschapsvergiftiging. Moest bloedtesten en dat soort dingen laten doen vanmiddag. Alles was gelukkig goed
gelukkig maar! Kan je lekker in je bed blijven liggen toch
Nog geen veulies dus. Cookie laat heel bokt een week of langer wachten.
Gem
Geplaatst: 15-03-14 14:45
Cookie vindt vast dat ze nog niet genoeg geliked is . Bij 10.000 likes poept ze het veulen eruit .
NathalietjeB
Geplaatst: 15-03-14 15:09
Gem schreef:
Cookie vindt vast dat ze nog niet genoeg geliked is . Bij 10.000 likes poept ze het veulen eruit .
ze is pas op de hk van t nmprs uitgerekend dus ga er ergens al niet eens meer vanuit dat ze eerder gaat bevallen... marije zal vast niet naar de hk moeten denk ik zo maar eens of toch wel??
btw wat een hoop mensen bij Amy en cookie is er wat aan de hand??