Ladybird schreef:Marije, bij mij doet je profielfoto het niet en heel veel fotos in je profiel het ook niet! maar ik weet niet of dat aan mij ligt
bij mij ook niet..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cayenne123 schreef:Hallo dames,
Ik meld me even. Heb volgens mij 2 jaar geleden mee gekeken. Vorig jaar helaas niet, maar dat halen we dit jaar weer in. Zie dat er al 2 veulens zijn! Zag de topics al voorbij komen, wat een leukerds. Nog 2 te gaan als ik het zo zie. Heb de iPad naast me tijdens het huiswerk maken, dus zo nu en dan spiek ik even mee!
Meavey schreef:cayenne123 schreef:Hallo dames,
Ik meld me even. Heb volgens mij 2 jaar geleden mee gekeken. Vorig jaar helaas niet, maar dat halen we dit jaar weer in. Zie dat er al 2 veulens zijn! Zag de topics al voorbij komen, wat een leukerds. Nog 2 te gaan als ik het zo zie. Heb de iPad naast me tijdens het huiswerk maken, dus zo nu en dan spiek ik even mee!
Er zijn er al 5, nog twee te gaan.
Ooit...
Ergens...
Hoop ik...![]()
cayenne123 schreef:Hallo dames,
Meavey schreef:cayenne123 schreef:Totaal geen verstand van de ingewikkelde uitspraken in de kleurenwereld; lwo+ betekent?
Dat is het gen voor frame overo, geeft vaak grillige bonte tekeningen, veel wit op het hoofd en blauwe ogen, maar kan dus ook minimaal zijn.
xRodrigro schreef:ik zie nu pas dat dit bij twitter staat :
Cookie has milk, refractometer 32+, pH 5 so looking at the milk test she should foal in the next 12 hours!
die 12uren duren wel heel lang, hihi![]()
![]()
cayenne123 schreef:xRodrigro schreef:ik zie nu pas dat dit bij twitter staat :
Cookie has milk, refractometer 32+, pH 5 so looking at the milk test she should foal in the next 12 hours!
die 12uren duren wel heel lang, hihi![]()
![]()
12 uur is lang, gelukkig morgen heel 'fijn' *kuch kuch* 4 tussenuren, dus als er dan nog geen veulen is... Je weet maar nooit
xRodrigro schreef:cayenne123 schreef:
12 uur is lang, gelukkig morgen heel 'fijn' *kuch kuch* 4 tussenuren, dus als er dan nog geen veulen is... Je weet maar nooit
Maar het staat er al van 8maart
NathalietjeB schreef:marije wie denk jij die eerder gaat amy of cookie?
en is t normaal dat een maiden zolang door draagt ondanks dat ze zo scoort op de melk test enz.