Is het varken nou nog niet bevallen, marije dat hobbeltje op de ontsluitingsweg zou ik toch maar eens gaan oproberen
Nee hoor tot nu toe zit het waarschijnlijk nog niet te lang maar de officiele datum is niet bekend en ze kunnen weken melk geven van te voren.
franka75 schreef:Nee hoor tot nu toe zit het waarschijnlijk nog niet te lang maar de officiele datum is niet bekend en ze kunnen weken melk geven van te voren.Ja.Maar.Ze zouden niet weken een melktest van 32+/5.0 moeten hebben!
franka75 schreef:Is het varken nou nog niet bevallen, marije dat hobbeltje op de ontsluitingsweg zou ik toch maar eens gaan oproberennog niet met de speld geprikt?
Nee ok das waar, maar dat was de test van 8 maartwe weten de waardes nu nietdie kunnen zo weer anders zijn.
xRodrigro schreef:franka75 schreef:Is het varken nou nog niet bevallen, marije dat hobbeltje op de ontsluitingsweg zou ik toch maar eens gaan oproberennog niet met de speld geprikt? nee die ligt klaar voor mn guppen hahaha
ik kan niet eens meer van mijn koffie genieten............ik neem er op het werk altijd een koekje bij en dit keer een droog Marie-koekje...... bij elke hap denk ik aan veulens......
Hee, maar een heel raar vraagje.. Als Cookie steeds melk laat lopen, hoe zit dat dan met de biest? want dat krijgt het veulen dan toch niet (genoeg) binnen?
Biest wordt vlak voor de geboorte alsnog genoeg aangemaakt ik vond die move terwijl ze lag net wel verdacht! leek alsof ze krampen had!