Morgen gaan ze samen de weide op, de rest van de groep komt later..Even slikken Maar dit is goed voor d'r! Ik zal dan even wat foto's maken
Lekker in de zomerweide is het beste wat je haar kunt geven ! Af en toe ff een foto spam, die je kunt kijken als je haar te erg mist
Daar staan ze hoor Ze is zo mooi, ik ga d'r wel echt missen maar ben heel benieuwd hoe ze zich ontwikkelen gaat
Vanavond weer even geweest.. We moesten ergens in de buurt zijn dus toch maar even langs geredenKnappe baby
Hieper de piep Juweeltsje vandaag 1 jaar!Vanavond even wezen buurten bij Juweeltsje En natuurlijk ook even bij onze andere krem nakomeling
Voor wie het leuk vind.. Juweeltsje is weer thuis na een zomer op de weide Helaas nog niet veel foto's, mevrouw had een ongelukje gehad op de trailer en moet nu even binnen blijven tot de wond genezen is Daarna wil ik, als mensen dat leuk vinden weet wat meer foto's gaan maken
Hopelijk valt de schade mee.. en tuurlijk volgen we jullie weer graag. Hoe meer foto spam, hoe beter.
Wat naar dat ze een wond heeft opgelopen, hopelijk valt het mee? Ze is echt prachtig en ik wil wel foto's zien hoor!
Ze had zich lelijk open gehaald boven het oog.. kon de schedel zien Maar gelukkig geneest het voorspoedig maar ivm met viezigheid in de wond kan ze gewoon nog niet naar buiten