Winnie heeft het gehad. Arm dier kan zelfs niet meer aangenaam liggen. Ik hoop dat het veulen snel komt. Zo stapt wel met haar staart heel erg af en veel zwiepen.
Uier ochtend en daarnet. Lijkt te veranderen, of het is omdat ze even gelegen heeft.
Winnie vandaag 318 dagen. Gisteren was ze heel ongemakkelijk en ze loopt heel vaak met haar staart heel hoog. Nu staat ze ook weer te zwiepen als een helikopter Ph gedaald naar 6.5 Net een paasei
Laureas
Geplaatst: 20-04-22 11:18
Het roept herinneringen op Annelies, ook bij mij was ze op het einde in gelijkaardige toestand. Ze heeft altijd zo´n buik, en hield het vol tot 342 dagen toen. Laat ons hopen dat dit nu niet het geval is en haar ei (veulen) vroeger laat zien.
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-22 11:56
Ik zie ze er nog toe in staat Vanessa Maar ik hoop voor haar dat deze er sneller uit komt
Ook Wiske staat weer thuis! Vandaag 300 dagen. Ik zal eens moeten opzoeken op hoeveel dagen ze vorige keer ging. Want die verraste me toen met een red bag.
Gelukkig was ik net onderweg naar daar toen ze mij belde dat ze ging bevallen. We hebben met 2 man het veulen eruit moeten trekken. Zat muurvast vanaf de borst. En zelfs met 2 man erg zwaar. Maar uiteindelijk gelukt dus. Enorm veulen voor deze merrie met mega stelten eronder. Ze staat ook nog zo krom als een hoepel ocharme. Merrie doet het goed. Veulen verder ook. Nog niet gepoept. Ze staan nu nog snel even buiten zodat ze hopelijk sneller recht trekt.
Placenta was wel weer grotendeels vies bruin en 1 hoorn is dik