ow sta je daar in de hoek, gaat je moe gewoon liggen. En dat gilletje van Kirsten als ze een stukje veulen proeft, whaaa! Maar fijn dat je niet langer hoeft te wachten en dat je erbij bent geweest!
Orange
Geplaatst: 25-03-22 10:08
mooney schreef:
Geboren! Palomino merrie als ik het goed zie
Gefeliciteerd eindelijk een veulen! Ziet er goed uit en wat een lange benen
Even stiekem tijdens het werk, ik had wat filmpjes voor de leerlingen op Youtube gezet zodat ze het konden zien. Dan kan ik ze ook wel snel even met jullie delen
Rondje in de wei was even kort, Kirs mepte gelijk een plank uit het hek uit nijd dat de rest (aan de andere kant van het hek) naar het veulen keek En Vu was in de aangrenzende wei helemaal maf aan het doen omdat ze vannacht blijkbaar niet door had gehad dat er een veulentje was geboren. Dus vanmiddag als we iets meer handen vrij hebben en er een bredere sluis staat tussen de twee weilanden doen we weer een poging.
Gefeliciteerd met dit prachtige meisje Wat een jackpot! Palomino, merrie en veel aftekeningen
Had het bijnaaaa goedgegokt!
Koper
Geplaatst: 25-03-22 12:41
Wat doen ze het allebei fantastisch. Kirs is op haar manier een goede moeder. En dat veulen, wauw. Rustig waggelen op die lange stelten, en eventjes uit de weg wanneer Kirsten gilt. Ik denk dat niet alleen Vu maar ook Kirs nog even aan het idee veulentje moet wennen.
Staan Kirs en het veulen nu buiten? Of alleen Vu, Relpda en Kruse? Of allemaal, met een weiland er tussen oid? Hoe ging dat toen Vu net geboren was, wat was toen de indeling? Al waren er toen natuurlijk twee bedaarde heren, en niet een stuiterVu die een enórme bedreiging voor het veulen vormden.