Wauw, stuk voor stuk prachtige, bijzondere veulens! Gave inktpatronen. Ik blijf maar naar die duo-vlek een die ogen van Ron kijken. Coco en dat veulen rechts onderin zijn ook rete-gaaf! Genieten, al die knappe veulens!! Dit topic is één van mijn meest bezochte sites op het moment
DideH
Geplaatst: 03-04-20 12:11
Tinniie schreef:
Baby Jade is Black Diamond Chex, roepnaam Ron
Ron in het kader van Harry?
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-20 12:13
Ja het brengt toch een beetje afleiding in deze Corona tijden hè! En dan heb ik hier het bijzondere verhaal van Lea nog niet gedeeld denk ik?
Het red dun meisje met haar vlammen . De eigenaars hadden 2 merries drachtig van Mo, halfzusjes dan nog. Flo was de eerste die bevallen is van Lea, maar zij accepteerde haar niet. Ze konden wel gewoon melken enzo, geen pijn, maar ze wilde haar veulen niet in de buurt hebben. Echt gevaarlijk stampen en uithalen, het kwam niet goed dus ze waren begonnen met flesjes.
Hun andere merrie Sila was in dezelfde week uitgerekend, dus we waren allemaal hevig aan het wachten op deze geboorte, om dan te proberen of Sila kleine Lea er misschien bij wilde nemen...
Zij is dus gisteren nacht bevallen, Lea ingesmeerd met de placenta en meteen geïntroduceerd. En so far so good... Lea mag er bij, ze drinkt nog wel niet bij haar (ze heeft dit ook niet kunnen leren, enkel flesjes en emmers) Maar als ze al een mama zou hebben die voor haar zorgt en paardenmanieren leert, zijn die extra flesjes het minste van de zorgen hè..
Wat een bijzonder verhaal van deze twee Mo babies. Ik las het gister en oh wat fijn dat deze mama tot zoverre best twee kindjes wil opvoeden. Hopelijk houdt ze dit vast en kan kleine Lea toch met een mama opgroeien!