Ik stuur je een pb met het linkje Osianaa, samen mijn tel nr, zodat je me kan bereiken móester iets gebeuren en ik lijk niet meteen in de buurt te zijn
Dus wie nog graag het linkje heeft, stuur even een pb (we vorig jaar meekeek, het is nog dezelfde link )
Aan mij heb je niets, ik lig tussen 22:30 en 7:30 altijd in coma....
Fotsy
Geplaatst: 17-03-18 10:08
ClauH schreef:
Aan mij heb je niets, ik lig tussen 22:30 en 7:30 altijd in coma....
Ga voorlopig mijn slaap sparen maar lang kan dit toch echt niet meer duren.
Jeetje toen ik opstond lag hier een sneeuwtapijt
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-18 10:08
Haha lijkt me wel heerlijk! Ik slaap zoiezo vrij slecht, ben heel dikwijls wakker. Ik zit wel snel in mijn remslaap denk ik, ik droom echt elke keer stukjes
Fotsy
Geplaatst: 17-03-18 10:14
Join the club, vreselijk vermoeiend dat slecht slapen. Ik droom ook heel vaak en weet het ook altijd nog das omdat je niet vast genoeg doorslaapt, dan blijf je hangen in die remslaap. En bij mij altijd slecht, ik ben nochtans een optimistje.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-18 10:19
Ocharme! Ja je kan echt slecht zijn van een slechte droom he! Meestal droom ik wel goed, maar van de week ook een nachtmerrie over processierupsen... hoe ik erbij kom geen idee, heb helemaal geen schrik van rupsen...Maar dat was kei vies, die waren overal en verschillende nesten in Mona’s kamer... bah bah bah Kwas er niet goed van
Retjethorse
Geplaatst: 17-03-18 10:22
Het wordt nu echt wel spannend hoor, elke ochtend ben ik benieuwd of het eindelijk zover is...
Aan mij heb je ook niet veel om mee te kijken vrees ik, ik lig ook zowat in coma denk ik.