Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik ben zo benieuwd!

Zo lief

Maar ach, dat komt ook vanzelf goed.
Fijn dat Amir een mooi plekje heeft gevonden! Op de valreep volg ik nog even mee met de dracht, daar zal vast wat moois uit komen straks!
Maar jeeeetje, wat een buik al zeg!
En hij mag nog niet binnen een straal van 20 meter van de dame komen, dus anders was het ook de eerste tijd wel goed gegaan, haha.
Nee, daar heb ik geen spijt van moet ik eerlijk zeggen, want een nieuw plekje, wordt dan ook echt een plek van mezelf.
En mijn vorige huis had inmiddels flink wat onderhoud nodig gehad, dus dat heb ik nu lekker niet
maar dan is het helemaal makkelijk en met de merrie komt het vast wel goed. Mer1980 schreef:Zijn er nog meer huisjes die voldoen aan je eisen en binnen budget vallen op texel? En en nieuw begin op een nieuwe plek is wel lekker inderdaad.

hypos schreef:Ik lees al weer even mee, wat leuk dat je kleine op texel is gebleven. Bij iemand die jaren in de Arabieren heeft gezeten, heeft mij nog geholpen met mijn zadel ivm korte rug.
Wel grappig is dat mijn pony nu aan de weg staat waar jij ooit begonnen bent met je paardjes(scheelt wel 5km, ik nu aan het begin, jij tegen het eind)
Heb je paardjes altijd prachtig gevonden en vind het knap dat je het steeds weer doorzet.

), maar wat leuk dat je Tristan nog steeds hebt!