Pandros vind ik altijd wel mooie naam voor een hengst
Heidi voor een merrie vind ik ook erg leuk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jaleesa89 schreef:Perfect Pleasure vind ik een enorm leuke naam voor een hengst, het verwijst naar vaders en het plezier van het moederschap voor jou en je merrie. Op stal word het dan Perry ofzo
Merrie namen ben ik niet zo goed in. Vind Jet, Truus of Miep erg leuk, hou wel van simpele namen. Bekt ook lekker
Mjelle_G schreef:jaleesa89 schreef:Perfect Pleasure vind ik een enorm leuke naam voor een hengst, het verwijst naar vaders en het plezier van het moederschap voor jou en je merrie. Op stal word het dan Perry ofzo
Merrie namen ben ik niet zo goed in. Vind Jet, Truus of Miep erg leuk, hou wel van simpele namen. Bekt ook lekker
Haha ik las
Verwijst naar vader zijn plezier (dekking)
Voor een hengstje Salvador, maar ik weet niet wat het betekent. 
fannetje schreef:furtje schreef:Voor een merrie vind ik Liberty heel erg mooi, het betekent vrijheid, en omdat Una ook in 'vrijheid' leefde, snap je![]()
Voor een hengstje Salvador, maar ik weet niet wat het betekent.
Hengst moet beginnen met een P ......
Tis al laat
Met een P weet ik ook zo gauw geen naam
Ik houdt het in de gaten over een aantal maanden
, Powerboy, PitchPerfect, Parfait, Paris, Pall Mall, Protest, Proud, Pride
Wat was ze braaf! Niets aan het handje! En dan te bedenken dat als er vreemde mensen voor haar stal staan, ze nog steeds bijna niet te benaderen is.
Ik heb haar weer omgedraaid en in een drafje (volgens mij zelfs mijn eerste draf ooit) terug naar de stal. Echt zo enorm braaf, ik was trots op ons! Ik herhaalde dit en heb haar weer terug gezet. Was prima, voor na zo een lange tijd!