uiteindelijk niet RX, helaas kan ik niet meer hengsten houden,maar ik wil het er écht nog niet over hebben, eerst genieten, het is zo'n leuk ding, heel vrij, komt echt zo bij je staan knuffelen, heeft al uitgebreid het schrikdraad staan testen, vond hij heel vreemd haha , ik heb nu een stukje wei afgezet en daar mogen ze op met glowy samen, ze hebben het alleen niet in de gaten nog, blue ligt te slapen en Joanna staat op wacht, in de tussentijd eet glowy alvast de lekkerste grasjes op
Van harte gefeliciteerd. Hij is zeker erg goed gelukt.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-15 21:44
ja erg goed gelukt, en zo lief , echt een heel gaaf veulentje, joanna's kinderen worden steeds mooier
MarlindeRooz
Geplaatst: 04-06-15 22:00
Wat lief! Hoe groot zijn paps en mams?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-15 22:52
zijn moeder is 96 cm. en zijn vader is 87 cm. ukkie dus
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-15 10:09
pff, vannacht wel 15 x vals alarm gehad, niet echt fijn, maar goed we doen het voor het goede doel he, we gaan ons nu focussen op glowy, die heeft nu het alarm om, en pas op hoor, ontploffingsgevaar
pretty
Geplaatst: 05-06-15 10:21
ai heb je geen slaapstand?
hopelijk heeft Joanna haar aangestoken nu! hoe is haar uiertje?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-15 10:39
ja zit slaapstand op, soms ligt ze echt wel 6 of 8 minuten plat en dan gaat hij niet af, er zit zo'n contraction, dinges op, en die meet dus bij onrust, dus als ze plat ligt en slaapt , gaat hij niet af, maar heeft ze weeen of is ze erg onrustig dan gaat hij af
uiertje kan voller
pretty
Geplaatst: 05-06-15 10:41
Is hetzelfde als mijn alarm. Bij de hele erge gevallen durf ik dan de graad wel eens wat scherper instellen maar liefst blijf ik er ook vanaf hoor,is al een gedoe om de slaapstand aan of uit te zetten Bij mijn alarm staat hij nu nog op uit en voor Kikkie zal ik hem waarschijnlijk ook best weer aan zetten.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-15 10:43
ja ik kan hem ook anders instellen, maar laat het maar zo, ik word liever wat vaker gewekt dan dat ik te laat ben
Oooooh zie, even hele hectische tijd hier dus ik ben even een paar dagen niet in je topic en nou zie ik daar opeens een prachtig mannetje staan! Gefeliciteerd, wat superleuk!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-15 15:45
dank je arianne, het is een erg leuk ventje
jammer eigenlijk dat het zo heet is, want Joanna gaat nauwelijks haar stal uit, Blue ligt ook veel te slapen in de stal, wel lekker koel in een dikke laag stro, zou mooi zijn als ze even wat gras kon eten, is toch goed voor haar, maar ach, komt vanzelf wel
Ooo hij is zo leuk jolanda echt super. Kan me goed voorstellen dat je stapel op dit ventje bent!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-15 17:25
ja hij is echt heel schattig, mag er wel bij zeggen dat zijn mama ook superlief is, iedereen mag aan haar veulen komen, ze vind het allemaal goed, maar let wel heel goed op