Oeeh ik vind zelf Classic toch wel echt heel mooi! Het is jammer dat je niet in de buurt woont, dan was ik wel even langsgekomen met camera haha Ik ben heel benieuwd naar droogfoto's!
Er waren wel wat complicaties. Roxy bleef erg koliekerig dus de dierenarts gebeld. Die heeft Roxy gespoeld, ik hoop dat ze nu geen last meer heeft. Ze ging ook nog boven op het veulen staan, op de buik van het veulen, door de stress met de dierenarts. Dat was even schrikken maar ze lijkt er niks van geleden te hebben. Nog even spannend dus allemaal. Het veulen heeft het ook erg koud trouwens. Toch spijt nu dat ik geen dekentje heb gekocht, kijken of ik er morgen ergens 1 kan kopen.
Fotsy
Geplaatst: 27-03-15 06:02
Oeie das schrikken inderdaad als ze erop gaat staan,zij is maiden zeker, ocharmenog wat onhandig, het is toch best koud eigenlijk, hopelijk vlug mooier weer
jeeeeej Astrid je hebt de jackpot gewonnen! Precies wat je wou??? Dat was het wachten zeker waard!! Ik hoop dat de opstartprobleempjes vlug verleden tijd zijn.
Kimara_00
Geplaatst: 27-03-15 08:08
Gefeliciteerd! gelukkig ging de bevalling na wat complicaties toch goed en hopelijk knapt Roxy snel op