Speciale Combinatie Mini x KWPN deel 2!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:24

Nog niets jammer zeg

evita13

Re: Speciale Combinatie Mini x KWPN deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:35

Is het eigenlijk niet slecht als een paard overtijd is ?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:41

Weer geen fabje veulen..... ze houd je wel heel erg voor de gek. Idd ook mijn vraag kan dat kwaad overtijd? En bij hoelang gaan ze het halen of kan dat niet met paarden?

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:45

bontebonte schreef:

een paard kan rustig een paar weken over tijd zijn hoor, leuk is het niet natuurlijk, maar kan zeker geen kwaad, je kunt het meestal wel zien aan het veulen, lange hoefjes enzo

Milo2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:50

Ik denk dat we door gaan voor deel 3!

Ik ben ook wel benieuwd na hoelang overtijd je je 'zorgen' moet gaan maken?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:53

FAB! Poep uit dat veulen! Dacht dat dat al wel gelukt zou zijn maar helaas!

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:56

jolandje schreef:
bontebonte schreef:

een paard kan rustig een paar weken over tijd zijn hoor, leuk is het niet natuurlijk, maar kan zeker geen kwaad, je kunt het meestal wel zien aan het veulen, lange hoefjes enzo

gemiddeld is de draagtijd 11 maanden, met een variatie tussen de 10 en wel 13 maanden...

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 08:59

Mensen doe eens rustig... mijn post op de biest was gewoon normaal bedoeld, maar wel in de zin van fijn dat iedereen het altijd beter weet en als je een beetje research doet dan zie je dat het allemaal niet zo is..

Femke was inderdaad wat fel, maar ik moet zeggen dat ik soms ook denk van alsjeblieft lees mijn reacties als voor de zoveelste keer word gevragen kan het veulen wel bij de uier enzovoorts.

Kermis, ik vind jou reactie wel heel erg om iemand rotwijf te noemen.. Dat kan gewoon echt niet en ik zal daar dan ook voor temmen.

Ik ben bang als we zo door gaan dat dit topic inderdaad op slot gaat en dan kan niemand fab meer volgen terwijl we er bijna zijn. (hoop ik dan :+ )

Dus kunnen we asjeblieft gewoon normaal reageren op elkaar en anders misschien beter om niet te reageren :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:02

Jeetje alweer 25 pagina;s in topic nummer 2. En nog steeds geen veulen. Het wordt wel tijd nu fab! En ts: ik hoop dat je genoeg beschuit met muisjes hebt aangezien je toekomstige veulen al zoveel fans hebt dat je best wat baby bezoek kunt verwachten :D

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:03

Ik lees al vanaf het begin mee, en check bokt de laatste week wel 20x per dag hahaha. Maar nu word ik toch wel ongeduldig hoor. Ben blij datb ik geen merrie heb want ik zou echt helemaal gek worden van het wachten hahah. Ik hoop echt voor je dat tie snel komt(en voor alle mensen in dit topic natuurlijk) :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:04

Kom op zeg jongens doe even normaal, als je niks aardigs te zeggen hebt lees dan alleen mee.
En als je een vraag hebt zoek dan even bij de berichten van ts of die al eerder is gesteld.
Als we vanaf nu gewoon lief doen komt het goed en gaat het topic ook niet opslot.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:10

TS,
Beschuit met muisjes voor iedereen als t veulen er straks is? :')
Jeetje wat duurt het lang!
Zelf al slapeloze nachten?

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:12

Ik lees ook al mee vanaf deel 1. Vind het wel een interessante kruising en ben dan ook benieuwd naar het resultaat. :) Sta met mijn paarden op een privé fokkerij en dan kriebelt het toch wel om mijn merrie ook eens te laten dekken, maar als ik het topic volg ervaar ik bijna dezelfde spanning! :')

Wat verwacht je er zelf van TS? Heb je al iets van 'droomveulen' in gedachten? :P

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:12

Succes ts ! We gaan duimen !

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:27

Pff wat een trammelant, ben het met de bovenstaande reactie eens :)
Wat houdt Fab ons lang in spanning zeg -O- ben benieuwd naar de volgende update :D

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:28

Fair schreef:
Laat het nou gewoon rusten :roll:

Oh ik dacht eht dat het vannacht zou komen! Ik kwam met volle moed in dit topic vanochtend maar helaas hha. Fab houd wel van foppen :=

Absolutely fopulous :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:29

Pff, ze houd het wel erg spannend! Ik had ook wel verwacht dat het er ondertussen zou zijn. Succes TS! Hoop voor je dat je veulen er snel is :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:31

pfoe ts, ze doet er erg lang over. Ik dacht wakker te worden met een Beeb.. Maar nee hoor ;(

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:34

Heel erg spannend, ik lees vanaf de OP van het eerste topic mee en ben erg benieuwd naar het veulen van Fab, hoop dat ze je niet meer al te lang in spanning houdt, ts!
Ik heb zelf nooit een veulen gefokt, maar kan me voorstellen dat je op een gegeven moment bijna knapt van de spanning ;)

Hoop voor je dat ze je een mooi amber-champagne merrietje geeft! (daar hoop jij op, toch?)
Of in ieder geval een gezond veulen natuurlijk en een voorspoedige bevalling en snel herstel voor je mooie mams.

Wil ook wel graag zeggen dat het degenen met lange tenen zou sieren om gewoon van de toetsen af te blijven, er zijn nl ook mensen die graag het topic open zien blijven. Stuur een pb als iets je zo hoog zit. Of beter nog: maak je niet druk om een opmerking van iemand die je niet kent en waarschijnlijk nooit gaat tegen komen.
Zou fijn zijn als we nu leuk op het veulentje kunnen wachten met z'n allen, zonder dat geneuzel.

Ts, sterkte!!!

Ites

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:36

Is het niet mogelijk om hier een topic van te maken waarin alléén TS nog post?
Uiteindelijk zijn haar updates hetgeen waar 99% van de lezers hier voor komen.
Scheelt weer 26 pagina's met loze zinnetjes en catfights, en hoeven we ook niet bang te zijn dat het topic gesloten word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:37

En dan? Kunnen we ook niet meer feliciteren of vragen stellen aan TS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:38

Ites schreef:
Is het niet mogelijk om hier een topic van te maken waarin alléén TS nog post?
Uiteindelijk zijn haar updates hetgeen waar 99% van de lezers hier voor komen.
Scheelt weer 26 pagina's met loze zinnetjes en catfights, en hoeven we ook niet bang te zijn dat het topic gesloten word.

En dan bestookt iedereen haar met vragen via pb, daar zit ze denk ik ook niet op de wachten. :P

Gewoon gezellig houden, mensen moeten stoppen met reageren. :) Ik wordt er gek van.

Hmm, Fab is niet bevallen op de dag waarop haar andere veulentje dood ging, en daarna op die datum beviel. Cirkel doorbroken? Zou niet weten wanneer ze dan komt. Heb je nog wat testen over TS?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:39

En dan zou je deze update ook niet meer krijgen...
Deze foto's zijn net doorgestuurd en de vraag of ik naar Fab toe kan gaan als het alarm afgaat..
TS is aan het werk..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:40

Oei, dat wordt spannend..!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:41

:):)