Nou, die merrie zit vol verrassingen, dus je weet het nooit!
Succes vannacht! Hopen dat dat kleine monstertje eindelijk z'n snuit eens laat zien!
Fotsy
Geplaatst: 15-04-14 22:04
mooi verhaal van je man en sam inderdaad. Wel ik ben er van overtuigd dat pret sam stond uit te lachen, ik heb ook zo eentje met uitdrukkingen, die kan echt blij kijken maar ook erg boos.
veel succes vannacht, hopelijk kan je je warmen, neem maar wat dekens mee voor het veulen.
Hou je ons dan ook op de hoogte als jij op het punt staat de baby eruit te werken? Of ga je het ook zolang rekken als Pret?
anneliesdj
Geplaatst: 15-04-14 22:42
Ayasha schreef:
Jep ben zeker van de datum. Blijf vannacht hier. Al van vanmiddag loopt de melk er uit.
Dat zijn goede berichten. Als de melk er echt uit loopt gaat het vaak heel snel. Hoe is ze verder? Kun je wel update's geven vanaf stal?
Storm
Geplaatst: 15-04-14 22:42
Nou, ik hoop toch dat Pret eerder is, ik moet nog 2,5 week. Maar ik wil best een topicje maken als ik vol in de weeën zit, kan bokt gezellig met me meepuffen
Kan van op stal wel updaten. maar ga dafdelijk wel wat soezen denk ik. Lig vlakbij en ben een hele lichte slaper dus dat durf ik wel aan. Als mijn hond (ja die is er ook) diep zucht ben ik al wakker dus...
Ze is super kalm. We hadden de DA gebelt (die man is blij met ons denk ik) en die zei wel als ze zo lekt dat hij dan bloed wilde trekken bij het veulen om zeker te zijn dat ie voldoende antistoffen binnen had. Maar dat melk lekken wel voor komt en dat dat niet perse betekent dat het voor vannacht is maar wel extra in de gate houden natuurlijk. Maar dat het natuurlijk sowieso 'elk moment' kan zijn gezien hij af zou moeten zijn in theorie. ( in het Vlaams was het 'het is sowieso aant korten nu dus extra waken is zeker een goed ide nu, en zo snel ze begint mij gewoon bellen, uur maakt niet uit')
anneliesdj
Geplaatst: 15-04-14 22:52
Wat is lekken dan? Hangen er druppels melk aan of spuit het er echt uit? En is het helder, troebel, wit, geel? Plakt het aan je vingers of voelt het als water? Als het er echt uit loopt is het wel goed erbij te blijven idd.