Ze is nog flink groot had echt een poppetje verwacht. Nou die benen zijn nog een behoorlijke uitdaging... Ze is vinnig genoeg, dus komt wel goed. Anders geef ik haar zo eerst een flesje heeft ze dat al binnen.
Het duurde even voordat mevrouw dronk, ze liet zich niet sturen stug volhouden dat de tepel hoger was. Maar het is gelukt, ze drinkt, pek is eraf en actief genoeg. Dekentje op voor de kou. Nu hopen dat ze ook zo haar rust pakt. Ze gallopeert nog net niet rond
Mer. Nee, hoe moeilijk ook, kan echt niks aanhouden.
Om kwart over 11 zag ik een duidelijke wee en ben ik naar stal gegaan. Toen ik aankwam, echte duidelijke weeën maar zag nog geen pootjes. Dus even gevoeld en lag goed. Uiteindelijk flink moeten helpen, maar Odilia deed echt haar best. Flinke weeën en zo braaf. Ze is staant bevallen, wilde ook echt niet liggen. Nadat haar dochter was geboren. Odilia was helemaal verliefd. Zo mooi om te zien Gisteren middag kon ik haar uier nog niet aanraken. Na de bevalling kon alles. Veulen onder haar buik, dat gaat dan echt niet zachtjes helemaal trots op dit meisje, een echte geboren moeder.