Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiki1976 schreef:Nou dat idd wel ja![]()
Eerst hoe jaag ik mijn baasjes op de kast en maak het onwijs spannend of ik het veulen wel of niet binnen houd. Dan doen we net alsof het goed gaat en dan spelen we het spelletje opnieuw af.
Hmmm ze wennen eraan, tijd voor plan B
Ik doe af en toe met de avond alsof het me allemaal niet lekker zit. Dan komen ze nog meer dan anders. Want ja he, 4x per dag bezoek van je baasjes is wel erg weinig.
Wie wil dat niet, ieder uur tot 2 uur extra knuffels en aandacht.
Als ze door hebben dat het allemaal wel mee valt, dan speel ik gewoon gestrande walvis via de camera, express met de staart af.
Stiekem weet ik dat mijn baasje daar niet zo goed op gaat en met de camera weer gaat inzoomen. Zij denkt dat ik het niet ziet dat de camera beweegt, daarop ga ik ook iedere keer net buiten de camera staan of liggen.
Nu nog maar een nieuw plannetje bedenken, maar die ga ik jullie nog niet vertellen hoor! Dat mag mijn baasje doen, achteraf natuurlijk.
Ik houd jullie in spanning, show isn't over yet
kiki1976 schreef:Daar heb je een punt Racamor.
Vorige keer was ik binnen 4 dagen weer in vorm qua billen
[ Afbeelding ]
Maar psssstttt niet tegen mijn baasje vertellen, ik wil dat veulen er graag uit hebben. Maar he dat kind wil niet uit mij. Jullie misschien tips?
Wortels gaan niet werken, dan draai ik me op en vreet ze op. Hij heeft er toch nog niks aan, heeft nog geen tanden