Nog een nieuwe dan? 7 juli, classic champagne hengst
Pfff Xyris, dan kan ze 'm helemaal goed afbakken
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-18 14:28
Nee toch mensen, augustus!! We gaan dan wel voor het Bokt record, maar zover er overheen is ook weer niet de bedoeling.
Even als vergelijk hoe de uier 2 weken geleden was, leeg gelopen:
En hoe hij nu is 's morgens, in de middag nog wel wat terug gelopen maar niet zover terug als hierboven:
Nog steeds niet veel, maar er is wel verschil. Kan me niet voorstellen dat de uier weer vol zou lopen als ze leeg zou zijn, dan zou ie leeg moeten blijven lijkt mij.
Verder worden de banden nog steeds slapper, plast ze meer en kleine beetjes en de kling wordt langer.
De buik is gezakt, steekt minder uit maar de buik is weer lager.
En s'nachts is ze ook anders. Ze kreunt veel als ze ligt en ligt nog maar heel kort echt plat. Werd vannacht een paar keer wakker van haar gekreun.
Verder is het overdag een beetje rondwandelen, eten, poepen, plassen en veel staande dutjes doen.
Dus nog steeds kleine veranderingen, nu nog die baby eruit poepen.... ooit.
Pfoeh. ze maakt het je wel lastig met zo lang dragen zeg 3de gok dan ook maar. 9 juli Amber champagne dun-hengst. Blijf gewoon op de zelfde kleur wedden (al vind ik classic champ of grullo mooier )
Xyris
Geplaatst: 02-07-18 15:48
372 als ik me goed herinner? Wat was het boktrecord?
Arme merrie Arme Astrid
Salsa
Geplaatst: 02-07-18 15:50
Op welke datum zit ze op het bokt record?
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-18 15:51
382 dagen is het Bokt record, Roxy zit nu op 372 dagen. Dus nog 11 dagen te gaan.
Binkie_Eline
Geplaatst: 02-07-18 15:56
AstridJ schreef:
382 dagen is het Bokt record, Roxy zit nu op 372 dagen. Dus nog 11 dagen te gaan.
Ik zocht even op boktrecord, volgens mij is het 385 dagen!
Als stille volger hoop ik mee voor jou Astrid dat ze haar kind snel aan de wereld gaat laten zien Bokt record is leuk maar het knappe kind eindelijk zien is nog leuker