Hmmmm gisteren was het toch even ruzie.. Satinka heeft echt wel haar personal space nodig als ze aan het eten is en Jade komt altijd te dicht hangen. Dus ze heeft gisteren toch een paar stampen geïncasseerd.. ik was even in paniek, maar ze heeft enkel een paar kleine schaafwondjes.
Daarna voelde Satinka zich schuldig denk ik want ze ging Jade dan heel de tijd opzoeken, die naar de andere wei gevlucht was.
Vandaag staan ze al heel de dag onder afdak, jade haar deur stond open maar wilde niet buiten. En Satinka stond aan de andere open kant.. ze hebben daar achteraan een wand met hooi dus meestal staan ze zich wel de hele tijd vol te proppen, maar het viel op dat ze vandaag extra tam waren...
Fotsy
Geplaatst: 14-03-18 21:18
Ja soms vrienden en soms is het ook al eens ruzie zo te horen.
Eigenlijk ben ik ergens blij dit eens te horen want ik dacht dat ze hier meer ruzie maakten dan normaal als ik soms dingen lees en foto’s zie op bokt Of ze hebben hier nogal een kort lontje
Spannend hoor, het kan toch echt niet lang meer duren
Nope niks... ik heb ze ook geen enkele keer zien liggen. Jade leek in the begin van de nacht onrustig, staan flemen, geeuwen, schrapen, draaien,... maar is dan gekalmeerd tot standbeeld rest van de nacht.
Ze staat ook nu weer zielig te wezen in haar stal met de deur open.
Melktesten nog hetzelfde, Jade haar spenen ietsje voller, maar kan nog wat bij.
Nou Fotsy ik kan hier ook echt niet alle merries bij elkaar zetten hoor, trappen echt elkaars hersenen in .
Snap dat je naar verandering snakt, anders ik wel . Satinka is vorig jaar 1 dag voor Biscuit bevallen toch? Als zij nou gewoon ff bevalt, volgt Biscuit de dag erna, dat zou leuk zijn .
pretty
Geplaatst: 15-03-18 11:23
Hier staan alle merries samen maar de rangorde dient gerespecteerd te worden anders zit madam Clio erachter.
Tinne het komt vast gauw hoor,die ene duw komt er ineens en dan...*PLOP*