Misschien doet ze er ook nog 2 weekjes over om andere stapjes te maken mentale voorbereiding, enzo
Fotsy
Geplaatst: 21-03-17 11:12
kwestie van de spanning er lekker in te houden
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-17 11:31
Sorry, misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat dit nu nog 2 weken blijft zitten. (Ik ga ook niet zeggen dat ze vandaag al zou kunnen gaan, want ze is altijd een aparte dus ze zal nog wel genoeg verassingen in petto hebben voor me maar 2 weken kan ik me echt niet meer voorstellen.... )
Ik heb ook begrepen dat Cookie eens 2 weken met een PH van 5.5 is blijven lopen. Maar laten we eerlijk zijn; erg veelvoorkomend is dat natuurlijk niet...
22-23= veulentje afbakken en geboorte hopelijk. Dan is mijn gokje goed qua datum
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-17 11:44
haha ja misschien wil ze nog 2 dagen mentale voorbereiding of afbakken veulentje... maar ik ga haar vanavond toch even goed toespreken het is zo wel mooi geweest met die slapeloze nachten voor mij
Meavey
Geplaatst: 21-03-17 14:36
Ze is een grappenmaker dus dat wordt een 1 april veulen.
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-17 14:46
Meavey schreef:
Ze is een grappenmaker dus dat wordt een 1 april veulen.
tja veel mensen denken toch nog een tijdje... Maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Misschien ben ik dan heel naïef maar de PH kan gewoon niet lager, uier is vol, buik is een punt, billen zijn zacht, ze heeft al geharst, melk smaak is heel opvallend veranderd, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze dat nog 2 weken vol gaat houden. Dat heeft Cookie misschien gedaan, maar het is niet erg gebruikelijk.
Je weet het natuurlijk nooit.... maar ik mag echt hopen dat het op deze manier niet zo lang meer gaat duren
Anoniem
Geplaatst: 21-03-17 15:42
Pff mijn gokje was 19 maart en had het veulen ook al wel verwacht! Ik hoop voor je dat ze je niet laat wachten tot de hk Maar dat kan ik me ook niet voorstellen gezien de ph.
Ik volg de laatste loodjes ook nog snel mee, knappe combinaties!
Mijn gokje voor Jupiter is: 1 april (sorry Linda, ik hoop het echt niet voor je maar je zult wel weer zien dat dat gebeurd. ) - merrie - buckskin tovero