Tranen in mn ogen na t zien van de foto's met het Friese veulentje.. Jemig wat heftig, je eigen veulen te verliezen Heel veel sterkte met het verwerken en hopelijk mag Lady's gelukkige blik hierbij helpen!
Na je vanochtend al pb gestuurd te hebben ook hier nogmaals sterkte wat ben jij een kanjer. Zag net die mooie foto's van Lady met haar pleegkind, man de tranen sprongen in mijn ogen. Wat zullen de eigenaren van dat veulen blij zijn. En Lady is er ook gelukkig mee zo te zien. Echt petje af dikke knuf uit Brabant
Ahhhh wat geweldig!!! De tranen springen me gelijk in de ogen. Ik weet precies hoe je je voelt. Bitterzoet maar zo fijn om een ander toch te kunnen helpen
Leo
Geplaatst: 04-04-17 17:36
Wat vreselijk sneu en moeilijk dat het zo mis is gegaan met haar veulen. heel veel sterkte... Tegelijkertijd hartverscheurend mooi om te zien hoe verliefd ze is op haar nieuwe veulen. Wat onwijs mooi. Respect voor jou en voor je merrie, en de dappere kleine zwarte.
Faline
Geplaatst: 04-04-17 17:55
Keek je zo uit naar je veulentje en dan gebeurt dit. Zo machteloos moet jij je gevoeld hebben. Vind het echt heel erg voor je. En ook weer veel respect voor je, dat je meteen toch zo sterk bent, helder verder denkt en een pleegveulentje helpt! Zelf heb ik het nooit zo meegemaakt en hoop het ook niet mee te maken, waarschijnlijk zou ik ergens in een hoekje zitten en het komende jaar er niet meer uit komen.
Wat hierboven ook al genoemd is, echt een wondertje hoe pleegveulen en moeder elkaar in het verdriet toch gevonden hebben. Zie ze beide op de foto's stralen! Lady lijkt ook echt voor het moederschap te zijn geboren, heel mooi om te zien!
Las in een ander topic dat het niet goed was gegaan. Wat ontzettend verdrietig, maar wat een mooie wending hebben jij en lady eraan gegeven met dit adoptieveulentje. Ze is een geboren moeder, dat zie je wel! Ik hoop dat je toch ook een beetje kan genieten van het kleine friesje, al is dit niet hoe je het graag gezien had. Sterkte!
Zonet heel lief met Elina bij het veulen gezeten. Lady doet het zo goed, de hele tijd opletten wat het veulen doet. Heb er minstens een half uur uur bij gezeten, zo lief om te zien.