Dank jullie wel allemaal , ik ben echt zo en zo blij .
Buitenfoto's moeten helaas nog ff wachten, er was vandaag niemand anders hier en ik heb er altijd in t begin graag nog iemand bij met buiten zetten. Morgen is er wel iemand thuis .
Weet je al welke je wilt houden of gaan ze allemaal de verkoop in?
mijnlieverd
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-17 00:09
Ariana en Valiente hou ik sowieso, echt 2 droom merries .
Voor de rest ben ik nog heel hard aant nadenken . Er wordt iig een hengstveulen verkocht. En als ik dus besluit om t andere hengstje aan te houden, dan zal er hier een ander paard verkocht moeten worden.
Had vorige week trouwens toch een kijker voor een van mijn andere paarden..die was vandaag weer komen kijken, alleen ditmaal samen met haar instructrice, was kei positief en ze is nu dus verkocht . Ze krijgt een kei goed tehuis, super leuk .
Begrijpelijk dat je de twee dames aanhoud! Een droomjaar dat 2017 haha
Ghehe op het moment dat je zegt dat er 1 hengstje word aangehouden ga ik natuurlijk hard hopen, heb serieus interesse mocht Brightly de verkoop in gaan maar jeetje zou je ook volledig gelijk geven als je hem besluit niet weg te doen, maar de keuze is vrij lastig gok ik zomaar haha!
Ik ga t je zeker laten weten als ik hem ga verkopen .
Weet je wat trouwens ook zo leuk is aan Valiente..ze heeft midden op haar witte neus, boven haar bovenlip daar ergens een zwarte stip en in beide neusgaten ook een zwarte stip . Zo grappig .