Maar als je drie merries krijgt kun je ze niet alle drie houden of wel? Dan moet je kiezen..... maar een merrie van Chrome wilde je sowieso houden geloof ik he?
Ja idd van Crome wilde we zoiezo houden, aangezien zij verkocht is en deze zomer vertrekt.
De veulens van jade en Satinka worden zoiezo verkocht. Ik hoop volgend jaar een leuke merrie uit Jade te fokken die ik kan aanhouden.
SensaHorses
Geplaatst: 03-03-17 14:31
Gefeliciteerd Tinnie!! Wat een mooi merrie veulen. Ze al staat mooi parmantig op de foto als of ze poseert.
Jef stuurde net ook een gezakte melktest van Jade door.. En hij vond dat ze raar deed. Helemaal alleen in de schuilstal aan de andere kant van de weide gaan staan.. Dus sevvens nog maar een andere bevalbox klaarmaken
Hmm ja ik heb iets fout gedaan met de cam van Crome denk ik.. sevvens moet Jef eens checken Jade zit momenteel idd nog op een andere cam maar die krijg ik niet online, gaat enkel via WiFi.. Maar ik denk niet dat ze vanacht al gaat bevallen. Spenen moeten echt nog wat voller en ze zit nu iets onder de 7, maar nog niet helemaal 6,5. Ze is wel iets suffer in haar doen. Ik denk nog een paar daagjes. Ik zal sevvens de uierfoto nog uploaden
Nu kan Jade gaan beginnen. Zou er ook een merrie uit geboren gaan worden dan denk ik dat ik snel aandelen ga kopen van de appelazijn. Straks is iedereen aan de appelazijn die een merrieveulen wilt.