K hoop het ook en wat slaap ofzo K heb ze net de weide op gezet, benen hangen onder de melk, de hars is wit van de melk (en de uier helemaal plakkerig) KOM OP NU!!
Ik gok dat het vandaag of vannacht komt, gezien haar uier en het mooie weer van vandaag. Zijn haar banden al slap?
Gefeliciteerd met je verjaardag!!
musinge
Geplaatst: 11-04-16 08:53
Van harte gefeliciteerd! Ik gok dat je vannacht (12 april) een mooi platenbont veulen krijgt. Een merrie gok ik. Hopelijk net zo mooi als onze bonte of nog mooier
Rofah
Geplaatst: 11-04-16 09:01
Al een keer eerder dit topic gezien en had toch echt wel verwacht dat er nu een veulentje zou zijn Maar als ik die tepels zo zie kan dat nooit meer lang duren! Gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeliciteerd met je verjaardag! Nu nog een mooi cadeau van evita!
saphire
Geplaatst: 11-04-16 09:13
Gefeliciteerd met uw verjaardag TS. Ik zit ook nog steeds met spanning te wachten. Ik wil ook graag een nieuw gokje doen. Ik hoop vannacht (12-4-2016) en ik ga nog steeds voor een zwartbont hengstje!
Ben hier best terughoudend in, toch denk ik dat je vanavond een mooi bruinbont merrie veulen krijgt. 3 hoge witte benen, veel wit op het hoofd en de rest van het lichaam 50/50.