Oke ik ga mijn best voor jullie doen! Gisteren wel voor het eerst sinds een jaar er weer opgezet omdat ik echt vind dat ze moet afvallen dus dat wordt dan even wat kilometers maken tzt.
Ik zal jullie gaan updaten!
Pandora2
Geplaatst: 18-01-15 19:55
We beloven om dan niet meer ongeduldig te zijn.....
Let wel op dat je dat in de laatste maanden de merrie niet meer teveel laat afvallen, kan namelijk ook invloed hebben op je veulen. Ik heb het een aantal jaar geleden meegemaakt, eigenaar vond merrie dik genoeg dus gaf haar niet zoveel,want anders werd ze te dik, maar merrie gaf dus ook niets aan het veulen. Was echt een biafra veulen wat eraf kwam, heel mager, weinig spier. Veulen was ook zo rustig in de buik, dat DA niet meer zeker wist of het nog leefde, maar beestje had gewoon tekort. Dus wees daar voorzichtig mee
Wat een mooi verhaal , Elise . Leuk om zo toch eens wat van je te horen met een heel bijzondere dame . UNA . Ik snap dat het allemaal spannend is en dat je veulen bijzonder voor je gaat zijn . Grappig dat jij dan nu ook zo,n mega zware merrie hebt . Want ook ik heb m'n dame dragend en lijkt wel een 3 ling . Ze is voor midden mei ... Ik ga t proberen te volgen hier . Ben erg benieuwd naar de UNA beeb
tiwi1969
Geplaatst: 18-01-15 22:23
Suelza schreef:
Ja natuurlijk... maar ik wil geen vos
Wat is er mis met een mooie vos?
Ik vond vossen met bles en hoge witte benen altijd heel lijk, maar nu heb ik er eentje en ze is leuk
Gezond en correct gebouwd daar gaat het uiteindelijk om
Perfect Pleasure vind ik een enorm leuke naam voor een hengst, het verwijst naar vaders en het plezier van het moederschap voor jou en je merrie. Op stal word het dan Perry ofzo Merrie namen ben ik niet zo goed in. Vind Jet, Truus of Miep erg leuk, hou wel van simpele namen. Bekt ook lekker