Ik hoop zó dat het dit jaar wel allemaal goed gaat!
Yaralisa
Geplaatst: 17-03-15 17:20
Wat sneu.. Maar we gaan nu voor een gezond veulen! Ik hoop het echt voor jullie Ik vind dat ze er heel goed uit ziet, maar inderdaad, wat is ze énorm dik nu! Zeker in vergelijking met de vorige keer Misschien toch maar even in je achterhoofd houden, dan sta je niet zo vreemd te kijken als het wat eerder mocht komen
Siepie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-15 19:07
Ik heb haar net lekker geborsteld. Klinkt misschien wat vies, maar ik ben benieuwd of iemand weet hoe dat kan en waar dat mee te maken heeft. Ik tilde haar staart op om te kijken hoe slap haar banden waren. Toen ik haar staart optilde maakte óf haar anus óf haar vagina een zuigend geluid, vergelijkbaar met wat dat ding bij de tandarts doet om speeksel weg te halen , hoe kan dat? Haar banden zijn trouwens al best slap, maar kunnen nog slapper. Uier is ook nog lang niet vol. Dus zal vannacht vast niet gebeuren. Het veulen liet zich gelukkig weer even zien door lekker te schoppen, geeft een fijn gevoel dat het nog leeft!
Hmmm dan is m'n gokje van 17 april wel érg ver weg, stel dat ze twee weken verder zou zijn. Kan ik niet een tweede gokje doen, dus voor elke uitgerekende datum één? Dus dan bijvoorbeeld 2 april - merrie - bay appaloosa en 17 april - merrie - bay appaloosa?
Ze ziet er nu inderdaad véél beter uit! Drachtig maar prachtig.
Noblesse was na haar inciminatie oom echt hengstig maar ze was toen al wel drachtig, ze knipoogde ook met haar vulva en plaste veel en kleine beetjes. Dus het zou kunnen dat ze al langer drachtig is vrees ik...
Tijdens het borstelen vanavond ging het veulen toch tekeer! Héle heftige bewegingen, ik deed twee handen tegen de buik en ik voelde echt de hoefjes! Ging echt wel een minuut zo door en toen stopte het, toen duwde ik en toen begon het weer. Echt geweldig!!!
jolandje
Geplaatst: 18-03-15 20:20
heerlijk als het veulen zo beweegt, is ook een hele geruststelling, maar dit keer gaat alles goed
Wat heeft ze al een enorme buik zeg! Doet me wel een beetje aan die van Myrthe denken toen haha!
Siepie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-15 21:30
Het waken gaat beginnen!! Vanmorgen is ze de wei in gegaan zonder enige verandering en vanmiddag toen ze er af kwam was haar uier een stuk voller! Komt ook meteen wat uit als ik er aan zit! Ik vind het zelf al best wittig, maar de ph is niet gedaald. Kan ook zijn omdat het wittige pas later kwam en de eerste druppel is getest. Haar buik was ook enorm aan het rommelen!
Uier kan nog steeds een stuk voller, maar er zit serieuze vordering in.