Ik mag van staleigenaar wifi versterker etc bij haar plaatsen, dus morgen bestel ik de camera.

Als alles goed gaat, hangt de camera van het weekend in haar stal!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilovedewie schreef:Kunnen wij dan ook mee kijken op een life stream of houd je het privé?
_Michelleee schreef:Ilovedewie schreef:Kunnen wij dan ook mee kijken op een life stream of houd je het privé?
Tgoh, ik heb er geen probleem mee!![]()
Maar ik moet dan wel toestemming van staleigenaar hebben. Is haar eigendom dat dan op net kan bekeken worden, dus heb dan wel graag eerst toestemming.Ga dat wel subtiel aanbrengen, want heb al genoeg gunsten gevraagd
![]()
Moet dan wel goed opletten, want ik ga soms (als het echt hoognodig is) plassen in Elina haar stal!Mijn pipiplasje rond op bokt!
_Michelleee schreef:Ilovedewie schreef:Kunnen wij dan ook mee kijken op een life stream of houd je het privé?
Tgoh, ik heb er geen probleem mee!![]()
Maar ik moet dan wel toestemming van staleigenaar hebben. Is haar eigendom dat dan op net kan bekeken worden, dus heb dan wel graag eerst toestemming.Ga dat wel subtiel aanbrengen, want heb al genoeg gunsten gevraagd
![]()
Moet dan wel goed opletten, want ik ga soms (als het echt hoognodig is) plassen in Elina haar stal!Mijn pipiplasje rond op bokt!
kappiegirl schreef:Toppie hoor! Super dat je haar thuis ook kan bespieden straks. Geeft toch een fijne er idee lijkt me. Wil je anders om de 2 dagen foto's maken? Dan hoeven we niet zo lang te wachten met kijken naar knappe Elina ben wel benieuwd hoe de voorderingen van haar...
alltimapanda schreef:AnnetB schreef:Hier de merrie ook op camera. Ik heb een netwerkkabel van 30 meter lang. Span ik van de schuur naar het huis van mijn vader en via internet kan ik in mijn eigen huis en overal op m'n telefoon kijken. Mijn PAARSE netwerkkabel koste geloof ik maar iets van 10 of 15 euro. Ideaal en in alle kleuren verkrijgbaar
waar heb je die gekocht
paardjes123 schreef:Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als de hele wereld mee zou kunnen kijken. Is toch een stuk privacy. Zou het dan ook niet vragen maar dat is persoonlijk.
Ik blijf je topic volgen ben heel benieuwd naar het veulen. Mijn eigen merrie moet nog 37 dagen maar wordt haar eerste veulen dus lastig te vergelijken