Op hoeveel dagen zit ze nu?
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

al heb ik ook al gezegd 'als de DA 'm niet gevoeld had zou ik zweren dat er niets in zit... Op 360 raadt mijn DA aan van in te leiden... Maar hoop dat ik daar niet over hoef te gaan denken want wat is dan wijsheid?
 al heb ik ook al gezegd 'als de DA 'm niet gevoeld had zou ik zweren dat er niets in zit... Op 360 raadt mijn DA aan van in te leiden... Maar hoop dat ik daar niet over hoef te gaan denken want wat is dan wijsheid?                                                         

vind haar nog niet bizar ver over tijd hoor.
 vind haar nog niet bizar ver over tijd hoor.                                                         
 succes nog iig! Lijkt me super vervelend die onzekerheid elke dag...
 succes nog iig! Lijkt me super vervelend die onzekerheid elke dag...                                                         

Ayasha schreef:DA heeft een veulen gevoeld en ik heb niets gevonden dus er zou eentje in moeten zitten.al heb ik ook al gezegd 'als de DA 'm niet gevoeld had zou ik zweren dat er niets in zit... Op 360 raadt mijn DA aan van in te leiden... Maar hoop dat ik daar niet over hoef te gaan denken want wat is dan wijsheid?

maar aan jou verstand twijffel ik al heel lang niet meer
 maar aan jou verstand twijffel ik al heel lang niet meer 

Thanks.. Vaak twijfel ik er thans zelf nog aan hoor.
 Thanks.. Vaak twijfel ik er thans zelf nog aan hoor. 
 een kennis zei al 'trek er een oor uit dan weet je de kleur al!'
 een kennis zei al 'trek er een oor uit dan weet je de kleur al!'  

)
 ) Gisteren zo gelachen met Sam en Pret. Zoals ik dus al zei, is mijn man Sam komen toiletteren. Ik heb het vast al verteld maar voor nieuwere lezers: Mijn man heeft vroeger (in zijn tiener en begin twintiger jaren) op hoog niveau jumping gereden. Hij is daar, volgens mij, om verschillende redenen mee gestopt al ben ik er nog steeds niet 100% achter welke precies. Ik weet een deel van het verhaal maar dat is volgens mij niet "alles" maar ik push hem daar ook niet in. Hij is gestopt en dat is zijn keuze, die respecteer ik. Wil hij er graag over vertellen dan luister ik, wil hij dat niet, dan push ik ook niet.
 Gisteren zo gelachen met Sam en Pret. Zoals ik dus al zei, is mijn man Sam komen toiletteren. Ik heb het vast al verteld maar voor nieuwere lezers: Mijn man heeft vroeger (in zijn tiener en begin twintiger jaren) op hoog niveau jumping gereden. Hij is daar, volgens mij, om verschillende redenen mee gestopt al ben ik er nog steeds niet 100% achter welke precies. Ik weet een deel van het verhaal maar dat is volgens mij niet "alles" maar ik push hem daar ook niet in. Hij is gestopt en dat is zijn keuze, die respecteer ik. Wil hij er graag over vertellen dan luister ik, wil hij dat niet, dan push ik ook niet.  (manlief heeft niet het simpelste leven gehad en hij verdient deze "vrijheid" van praten of juist niet gewoon, heeft die ook nodig.)
 (manlief heeft niet het simpelste leven gehad en hij verdient deze "vrijheid" van praten of juist niet gewoon, heeft die ook nodig.)  Als Sam zich misdraagt heeft S altijd een uitvlucht voor 'm.
 Als Sam zich misdraagt heeft S altijd een uitvlucht voor 'm.  However, sinds Pret drachtig is merk ik dat hij meer en meer naar de paarden toe trekt (ergens vermoedde ik wel dat ie het wat "miste" maar goed) en dat vind ik natuurlijk leuk. Een week geleden kreeg ie het ineens in zijn kop dat ie Sam ging toiletteren. (Staart netjes opscheren en Sam heeft een gigantische "baard" onder zijn kaken, dat ook bij werken enz.
 However, sinds Pret drachtig is merk ik dat hij meer en meer naar de paarden toe trekt (ergens vermoedde ik wel dat ie het wat "miste" maar goed) en dat vind ik natuurlijk leuk. Een week geleden kreeg ie het ineens in zijn kop dat ie Sam ging toiletteren. (Staart netjes opscheren en Sam heeft een gigantische "baard" onder zijn kaken, dat ook bij werken enz.  ). Nou prima, je zoekt het samen maar uit.
 ). Nou prima, je zoekt het samen maar uit.  Sam uit weide gehaald en overhandigd en hij ging aan de slag... Met de tondeuse Sams baart bij scheren men de extreem lange voelsprieten (niet volledig af maar ze waren echt super lang geworden
 Sam uit weide gehaald en overhandigd en hij ging aan de slag... Met de tondeuse Sams baart bij scheren men de extreem lange voelsprieten (niet volledig af maar ze waren echt super lang geworden  )  de oortjes mooi in "vorm" scheren enz. Staart mooi uit kammen...
 )  de oortjes mooi in "vorm" scheren enz. Staart mooi uit kammen...  Die stond er echt zo bij van "wat is dit nu weer allemaal! Dit doet baasje nooit!"
 Die stond er echt zo bij van "wat is dit nu weer allemaal! Dit doet baasje nooit!"  
  ) en Sam stond te knorren in het begin en S gewoon "Niet zo stom doen, gewoon stilstaan!" en Sam draaide echt zo 1 oortje naar achter van "ja hallo!"
 ) en Sam stond te knorren in het begin en S gewoon "Niet zo stom doen, gewoon stilstaan!" en Sam draaide echt zo 1 oortje naar achter van "ja hallo!" 
 Manlief die stiekem wel genoot van bezig zijn met mijn bloedkikker en Sam die het gewoon allemaal onderging omdat ie S mag en vertrouwd..
 Manlief die stiekem wel genoot van bezig zijn met mijn bloedkikker en Sam die het gewoon allemaal onderging omdat ie S mag en vertrouwd..  Maar het is zo moeilijk te omschrijven... Eigenlijk, met Sam, zou je hem op zo'n moment moeten zíen... Sam kan zichzelf echt heel, heel zielig vinden.. En hij heeft zo'n aparte manier van doen... En dan dat kleine, fijne, gevoelige paardje (dat ook van hem af straalt dat ie dat is.) en daar langs mijn brede, stoere kerel... Ze konden niet meer tegengesteld zijn..
 Maar het is zo moeilijk te omschrijven... Eigenlijk, met Sam, zou je hem op zo'n moment moeten zíen... Sam kan zichzelf echt heel, heel zielig vinden.. En hij heeft zo'n aparte manier van doen... En dan dat kleine, fijne, gevoelige paardje (dat ook van hem af straalt dat ie dat is.) en daar langs mijn brede, stoere kerel... Ze konden niet meer tegengesteld zijn..  S is een hele handige paardenhulp en het écht opvoeden van veulen af aan heb ik nog nooit gedaan dus alle begeleiding is welkom! En ik vind het wel een geruststellend idé dat mijn man me zal bijstaan daarin.
 S is een hele handige paardenhulp en het écht opvoeden van veulen af aan heb ik nog nooit gedaan dus alle begeleiding is welkom! En ik vind het wel een geruststellend idé dat mijn man me zal bijstaan daarin.  (ooit moet de eerste keer zijn maar dan heb ik toch graag iemand er bij die er meer ervaring mee heeft ipv zelf maar aan te klommelen. Een veulen is nog iets anders dan een Sammetje of een Pret..)
 (ooit moet de eerste keer zijn maar dan heb ik toch graag iemand er bij die er meer ervaring mee heeft ipv zelf maar aan te klommelen. Een veulen is nog iets anders dan een Sammetje of een Pret..) ). Stond Pret er heel droog bij van "sjeeu Sam... Heb jij even pech."
 ). Stond Pret er heel droog bij van "sjeeu Sam... Heb jij even pech." 
 Terwijl ze nog nooit een scheermachine gezien of gehoord heeft.
 Terwijl ze nog nooit een scheermachine gezien of gehoord heeft.  

Als het veulen er eenmaal is zou ik ze wel graag een paar dagen apart willen zetten. Dat ze echt rustig de tijd heeft om te herkomen en met haar kleine te tutten zonder een nieuwsgierige ruin met beperkte sociale vaardigheden...
 Als het veulen er eenmaal is zou ik ze wel graag een paar dagen apart willen zetten. Dat ze echt rustig de tijd heeft om te herkomen en met haar kleine te tutten zonder een nieuwsgierige ruin met beperkte sociale vaardigheden...