Dat het andersom ook moet kunnen zeggen ze vaker, maar ik heb echt het tegendeel gezien..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Goedemorgen
Bedankt Set voor de uitleg die je gegeven hebt
Ik had op mijn vorige stal een mesthoop die uit 3 muurtjes bestond. We bouwde de mest op en legde er een plaat overheen. De merrie tussen de muurtjes en de hengst sprong boven op de muurtjes/plaat
Voor mezelf is rijden onder het zadel toch niet zo belangrijk. Ik vind aangespannen rijden leuker. maar ik zal eerst maar eens afwachten wat het word voor we beslissingen gaan maken
Lisannuuh schreef:xsophiee schreef:Ik heb ook zo'n speciale kruising! Ik heb een Shetlander x BWP in mijn bezit
Foto?? nu ben ik benieuwd
Kaaaren schreef:Dat is een knappert xsophiee!
Lijkt me geen verkeerd ongelukje haha
Dustinlover schreef:Erg leuk xsophie! alleen ik zie dit nog wel regelmatig.. Maar andersom zie ik de kruising eigenlijk nooit
xsophiee schreef:Ik heb ook zo'n speciale kruising! Ik heb een Shetlander x BWP in mijn bezit
anneliesdj schreef:Hmm, vind het op zijn minst zorgelijk te noemen dat je deze combi heel serieus hebt gedaan.
Voor de beweging hoef je het niet te doen, er is geen kwpn die zo goed kan lopen als een welsh A.
Voor de veredeling? Lijkt me meer voor de hand liggend gezien het hengstje nogal fors en kortbenig is, maar dan zou je ook veel beter uit de voeten kunnen met veel kleinere maatjes.
Dus ben geneigd te denken dat dit gewoon een 'wat zou er nu gebeuren als' fantasie is van de eigenaren. Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar vraag me af of het geen risico's oplevert
Maar DL, je hebt het vast al vaker gedaan, wil je het me uitleggen?