ha, ik ben vooral altijd verliefd op de foto's die onze band goed weergeven, ze is zo'n heerlijk paard. enneh, Setel is ook vies hoor! pony's staan lekker dekenloos dus dan krijg je zwarte (jij wilt toch een zwarte? )
Haha Miran Dankje. Op andere foto's heeft ze wel een bolle buik ja dus misschien heb je nog gelijk ook
trysteffy
dikzak, hier lijkt ze alweer op Fuego
MirandaMalik
Geplaatst: 24-10-13 21:00
Als je hoogzwanger bent lukt dat niet meer om je buik in te houden.
Mooie foto's van je drachtige dame. In de laatste maand nieuwe laten maken hé.
anneliesdj
Geplaatst: 24-10-13 21:04
Wat leuk, je merrie lijkt enorm op de vroegere pony van mijn zusje. Maar jeetje, 18 augustus is echt laat in het seizoen, waarom heb je niet gewacht tot volgend seizoen of was je dit jaar al eerder begonnen? Is dat een bewuste keuze geweest?
Annelies ze heeft verworpen, was eerst uitgerekend voor 20 juni. We wilden het nog 1x proberen dit jaar en dat is gelukt. Ik vind het ook laat maar het komt wel goed Als het niet was gelukt was ik volgende lente opnieuw begonnen. Was dus geen bewuste keuze. Dit was nog net de grens wat ik net acceptabel vond, moest er wel goed over na denken toen. Was de pony van je zusje ook (deels) Arabisch?
Joke ja ik wil heel graag een shoot volgende zomer! En elke maand maak ik zelf foto's
Bwah, ik ken enkele paarden die nu 4 zijn en pas in september werden geboren. Die hebben altijd buiten gelopen met hoogstens een schuilstal. Augustus valt best nog wel mee.
Haha, nou wel een boom in de wei omgewaaid en ze was heeeeeeeeel blij om baassie te zien, maar zag er heerlijk uit nog steeds zonder deken daar ben ik ook erg blij mee.