Wat heb ik gezegd... Wil je haar smeken of ze vannacht wil bevallen? Lief dat je mee wilt eten van de sokken, gedeelde smart is halve sok zo maar zeggen
@fleurtjuh, ik denk opbakken, en dan met kaas in de oven. Lijkt me het meest eetbaar
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-22 20:27
Oehh, alles met kaas is lekker! Dus dat komt vast goed.
Hilarisch hè. Ze vraagt echt het uiterste van me dit jaar hoor. Vriendje gaat nu even een uurtje waken voor me zodat ik eventjes m’n ogen dicht kan doen.. Edit; oh en stalgenoot heeft nog nachtdienst dus kan vannacht weer even kijken. Hulde hoor zulke mensen..
Gefeliciteerd ts! Jammer dat het een hengstje is, alles met moeder en zoon wel helemaal gezond?
Lyona
Geplaatst: 10-06-22 08:55
Gelukkig is ie toch nog gekomen! Gefeliciteerd met deze knappe man!
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-22 09:17
Nou even een verhaaltje. Ben nu eindelijk thuis!
Ik lag vannacht lekker op bed te chillen; beetje met de puppy spelen en fb kijken. Stalgenoot keek op de camera en er kunnen niet 2 tegelijk kijken. En voor mij wel even prettig dat ik na die uren camera staren even wat ‘anders’ kon. Mijn stalgenoot belde mij. Ze moest zo rondes lopen op het werk maar twijfelde een klein beetje over passie, dat ik zelf maar moest kijken tot haar rondes klaar waren. Ik heb m’n vriend wakker gemaakt en we zijn de auto in gestapt. Stalgenoot was verbaasd en zat een beetje met ehh dat bedoelde ik niet. Maar bij enige twijfel stap ik liever een keer te snel in de auto dan te laat! Hele weg naar stal was Passie vrij rustig. Beetje liggen. Als je even snel op de camera zou kijken zou je denken dat ze lekker lag te rusten. Maar voor mij was wel duidelijk dat ze niet sliep. Eenmaal op stal de stalgenoot geappt dat we er waren maar er was nog niks. De pony hoorde ons denk ik op stal komen, want daarna begon ze ineens. Ze heeft het veulen lang afgebakken dus we hebben het er echt uit moeten trekken. Was even pittig en spannend. Maar al met al is het goed en vlot gelopen. Beide kerngezond. Passie is echt bizar fit en alert, alsof ze helemaal geen veulen heeft gehad. Echt trots op haar!