Hier een Suusje Ze ruift altijd eerst donker uit en daarna wordt ze weer goud Van Rosette zal ik ook nog eens wat nieuws maken.
Wel een dikke Winnie
Ze heeft al een klein uiertje. Ik hoop dat ze niet te lang draagt, want ze barst uit haar voegen Ik ben wel benieuwd, want ze fokt heel erg mooie veulentjes.
Voor Winnie hoop ik ook dat ze niet te lang meer hoeft want jeetje wat een dikkie dik is dat zeg.
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-22 18:34
Ik ga jullie verwennen met wat foto’s
Moeders waken over slapende baby’s
Maar als ze naar de wei mogen zijn ze snel mee
Moeder en dochter, beide waren laatst jarig op 1 april (Ze hebben beide een vacht die altijd vreselijk klit. En Wiske laat zich dan door vroeger trauma nog moeilijk kammen ook)
Voor de Rosette en Tricky Trixie fans Rosette zou een fantastisch shampoo model zijn
Suus zat ook weer om aandacht te schooien. Deed ze de eerste dracht ook nog erger dan anders en was een merrie. 2e dracht wou ze wel, maar kon ze toch geen kriebels verdragen en dat werd een hengst. Zou het nu dan weer een merrie zijn?
Ohhh daar kun je toch de hele dag naar lopen kijken en tussen lopen . Hoe kom je ooit nog naar huis toe Knolselder ?
pretty
Geplaatst: 10-04-22 08:54
Wat een heerlijkheid.
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-22 19:52
Winnie was daarstraks heel onrustig. Veel draaien, liggen en kreunen, stampen en staart zwieren. Denk dat het veulen wat aan het draaien en bewegen is geweest. Ik mag wel weer aan de uier krabben, handig als ze dat zo lekker vinden, en aan de speentjes prutsen.
Suus en Winnie mochten weer genieten van een verwenbeurt door mijn nichtjes Unicorn Suus
Rosette stond weer te pronken met haar mooie haren
Vita stond vandaag eindelijk hengstig. Ze werd gedekt door de knappe Cooper! Hopelijk gelijk raak. Saffier werd drachtig gescand, als Vita dan mag volgen zou zo fijn zijn! Ik zal eens kijken om ze voor te stellen
Ik vrees dat er meer genetica dan conditioner mee gemoeid is dames
Pfoe net thuis. Poppy bleek vandaag hengstig, dus ook nog snel naar de hengst gebracht. Zij wordt uit huis gedekt! Ik moet eens werk maken van fotootjes van de combibaties.
Winnie doet ook rustig verder met uier vullen. Het was weer wat meer dan gisteren.
Arme arme Winnie Wat een buik! Kijk haar genieten van de uierkrabbels. Veulebtje is ook druk aan het bewegen! Dat het daar überhaupt nog plek voor heeft… of het heeft misschien een groot zwembad