Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neon schreef:Ze is werkelijk waar prachtigdat kopje met die oortjes op die laatste foto...
Varekaj schreef:Aaaaaah![]()
Dat makkelijk poetsen heb ik met die van mij ook, met alle 3 zelfs. Mijn warmbloed mag nog in de mest gemarineerd gelegen hebben, rubber borstel er overheen en het is er zo weer vanaf. Die is jaarrond in een vingerknip proper. Over stof dat in de vacht zit spreek ik me dan weer niet uitmaar dat is veelal een teken dat hij genoten heeft van een fijn zandbad.
Er staat in de regio een te verbouwen woning te koop op 60a voor 250k.
Varekaj schreef:Nop, je zit redelijk afgelegen en toch nog makkelijk bereikbaar. Helaas voor mij (en vriend) ligt het barslecht qua route voor ons werk.
bigone schreef:Wat vinden de baron en barones van deze daverende nakomeling van IKON , geweldige mensen trouwens, ondanks flink wat stallen vol ook nog twee waardevolle paarden uit de Oekraïne opgevangen en ze zijn bijna 90.
Berryz schreef:Twee vrienden van me hebben net een veulen gereserveerd bij een Fokker, dus natuurlijk heb ik daar nu ook zin in.
Gelukkig wil ik een Teke en zitten die boven mijn prijsklasse en kan ik me hopelijk inhouden.![]()
Mijn Merrie (valk appaloosa) Denk je vaak van 'wou die is proper' maar 1 Keer erover met je hand en je ziet zwart
Berryz schreef:De veulentjes komen na het spenen voorlopig nog niet in onze kudde te staan (een paar ruinen zijn echt veel te bruut), maar ik mag ze wel gaan bezoeken, dus daar ben ik al blij mee.
Hebben de (half)zusjes al kennis gemaakt buiten? Of heb ik dat gemist.
Avelienvd schreef:Ik volg jullie daar al enige tijd
Dido2316 schreef:Oh heel leuk, ik ga jullie daar volgen
Varekaj schreef:Ik ben ook gaan volgen! Wat een prachtig logo heb je trouwens ook.
naomiiiii schreef:Ik volg uiteraard ook!
fleurtjeuh schreef:Oh die eerste foto
Heerlijk dat bekkie met een pluk gras
Sansa schreef:Och ze is zoooo mooi!