Wat een lieverd Annelies :3 Beiden goed uit de bevalling gekomen dus. Hoe maken de andere meiden het?
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-20 18:57
Ik vind het altijd zo prachtig te zien hoe die moedertjes hun veulens aansporen om te lopen. En dan maar rondjes blijven stappen en draven om ze sterker te maken. Wiske is ook een merrie met veel instinct. Prachtig. Misschien minder leuk voor ons dat we het veulentje niet kunnen knuffelen nu, maar ze is gewoon een goede moeder.
xElienx
Geplaatst: 02-04-20 19:02
Ik zou dr gewoon Dotje noemen, want dat is ze ik ben echt flieffft wanneer kan ik dr ophalen?
Dotje zonder dots
Laatst bijgewerkt door xElienx op 02-04-20 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze heeft 1 dot oo haar voorhoofd! Die zie je nu alleen niet meer Wiskes vader heeft ook wit aan het hoofd. En ik vermoed dus dat Wiske dat ook heeft. Al zie je dat niet omdat ze cremello is.
En Elien bedankt! Ik maak een combi met iets wat al langer op de lijst staat: Spots N Dots Oh Dear Dotty!
Gezien het een merrietje is krijgt ze wel half papier, maar kan gewoon stamboekopgenomen worden in de toekomst en haar veulentjes ook. Niet dat dat haar toekomst hoeft te zijn, maar toch leuk.
tinkert_tje
Geplaatst: 02-04-20 19:27
Heerlijk om haar zo te zien met de kleine. ik wil oooookkkkk Dat knuffelen komt later vast wel goed. Nu eerst lekker moederen
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 03-04-20 12:34
Wat ontzettend schattig toch. Dit leg je toch gewoon in de huiskamer. Ik denk dat onze hond ( witte herder) groter is. Dit zet je in je achtertuin, fijn de tuindeur open dat het naar binnen en naar buiten kan. Ik zie het zo voor me, dit loopt gewoon onder onze salontafel door! (denk ik)