Wainonia wordt morgen nog een keer geinsemineerd. Er zit nu een heel groot ei. Woensdag gaan ze spoelen, haar dichtzetten en spuiten tegen vocht. En dan is het afwachten!
Eitje is weg! Ze hebben gespoeld en een spuitje tegen vocht gegeven. Dichtzetten was echt niet nodig, dus dat is niet gedaan. Nu maar hopen dat de derde keer scheepsrecht is
Vandaag is Wainonia jarig en vandaag of morgen wordt ze gescand. Ik vind het nu wel erg spannend worden hoor! Ik hoop zo dat ze zaterdag weer naar huis mag.
Svadilfari1
Geplaatst: 03-07-20 10:51
Heel hartelijk Gefeliciteerd En wat spannend, ik duim
Dank je wel. Vanavond horen we of alle inspanningen nut hebben gehad, megaspannend dit hoor.
Ik heb wel besloten dat het mooi is geweest nu. Als het weer niet is gelukt, komt ze hoe dan ook morgen naar huis en is het klaar. Ik heb er heel veel geld in gestoken en we hebben alles geprobeerd, dus hier ligt mijn grens. En we zullen hoe dan ook blij zijn als ze weer thuis is.
NatasjavE
Geplaatst: 03-07-20 11:52
Dat vind ik heel verstandig van je.
Maar laten we nog even duimen dat het wel gelukt is nu.
Helaas.. vocht en geen vruchtje. Het is klaar nu. Wainonia komt morgen weer lekker naar huis. Geen veulentjes meer voor haar. Ik ben haar ontzettend dankbaar voor de prachtige dochter die ze me heeft gegeven en we gaan ons verheugen op het veulentje van Veronia volgend jaar. Voor wie wil volgen, wees van harte welkom [KS-MK] Zorgt Veronia voor een vierde generatie in 2021?
Ik wil jullie bedanken voor het meeleven en voor alle duimpjes en positieve vibes