Pfff ja wie weet. Hoewel ik (lichte) vries veel minder erg vind dan deze vieze nattigheid. Echt één blubber hier voor het afdak
pretty
Geplaatst: 13-03-18 12:28
Hier ook,alles was zo mooi opgedroogd na de vorst maar hup,in een paar dagen tijd alles weer blubber,en daar kan het dan weer op vriezen straks,kunnen ze er amper nog over.
Fotsy
Geplaatst: 13-03-18 14:56
ik moet zeggen dat het hier best nog meevalt deze keer met de regen, nou ja had wel heel veel gesleept waardoor het ook heel vlak lag en water gewoon is weggespoeld denk ik
lichte vries mag van mij ook hoor maar helaas geven ze hier weer rukwinden en das nou echt iets waar ik een hekel aan heb, wind
Amai hier is echt keiveel regen gevallen. Echt stukken onder water
Ik ben bezig met Jade's dekking voor dit jaar... het is nog een andere geworden want met die Franse grullo verliep het contact echt heel moeilijk, wist precies echt niet waarmee ze bezig was en dat doet dan al alarmbellen rinkelen voor het effectieve verloop qua verzending, papieren etc.. dus maar zo gelaten.
Maar ik had dus een andere hele leuke in Italië gevonden, maar daar heb ik dan weer een heel raar contract van gekregen met hele rare verzendvoorwaarden en ze kunnen me ook niet echt helpen bij mijn vragen, dus nu dekstation zelf eens gecontacteerd voor mijn vragen ivm verzending... wat een gedoe toch allemaal en wat zijn wijzelf toch makkelijke mensen om een dekking mee te regelen Haha
Wat vervelend dat de hengst die je op het oog had niet doorgaat ben wel benieuwd wat je nu hebt uitgezocht voor alledrie voor volgend jaar
ClauH
Geplaatst: 13-03-18 18:45
Nu zoek jij natuurlijk ook niet de gemakkelijkste uit in Frankrijk of Italië Italianen spreken ook slecht Engels denk ik? (Frans spreek je waarschijnlijk zelf?) Maar wat je ver haalt is lekker
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-18 18:56
Haha ja al vanalles gehad hier Duits, Frans, nu Italiaans
Zo wat een mooie paint. Ik kende hem helemaal niet! En Colonels dun it die is zowiezo . Prachtig gebouwde hengst. De veulens van 2018 zij nog niet geboren en ik verheug me al op de 2019 veulentjes .
Gave combinatie's weer.
Djoopie
Geplaatst: 14-03-18 10:28
joey2010 schreef:
De veulens van 2018 zij nog niet geboren en ik verheug me al op de 2019 veulentjes .
Hele gave combinaties wederom!! Maar nu ook heel nieuwsgierig voir de resultaten van dit jaar
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-18 13:27
Haha ja idd, eerst op naar vlotte bevallingen en gezonde veulens dit jaar! Dan op naar vlotte dekkingen en drachten voor volgend jaar Maar ik ben ook heel benieuwd hoor wat zou ik graag de lotto winnen en al die veulens houden