Even weinig online geweest. Met de vorst al helemaal geen tijd gehad. 
Wel weer tijd voor een update, want de buik groeit hard!
Set_Elkol: ik voeg je gokje toe! Als het een bruine merrie is koop jij haar dan?
Hannanas: ik ben het enorm met je eens. Een hengst die op deze
leeftijd nog zo fit is en bovendien nog prima in staat veulens te verwekken is een testament van gezondheid en kracht. Vind het leuk dat je ook zo meeleeft! Inmiddels word ik steeds benieuwder naar Muzka. Wat zouden ze ervan gemaakt hebben?
Het stroomdraad geeft nog wel spanning af en toe. Laatst wilde ze niet eens naar me toe komen. Ze was er helemaal gefrustreerd van want ze wilde wel graag bij mij komen. Sneu...
Retjethorse:
echt he?
Ik denk dat menigeen Asat wel een jaar of 10 jonger zou schatten dan ie is. 
ieris: apart he, hoe haar kleur zo oplicht in kunstlicht. Ik merk nu langzaam echt verandering, ook in gedrag. Twee maandjes zijn zo om, en mijn man is ervan overtuigd dat het met een (dikke) maand al zover zal zijn.We gaan het zien...
Lynnepinny: goed! Ik schrijf meteen even een update met wat foonfotootjes.

Standfoto rond 9 maanden.

Gisteren een klein stukje gewandeld na ff bijna helemaal niks tijdens de vorst (behalve natuurlijk lekker buiten met een dikke deken...)

Uier laat beetje ontwikkeling zien. Minimaal, maar beetje verandering is ook verandering.
Muzka stuitert af en toe behoorlijk en ik begin ook aan Muzanna wel wat te merken.
Ze is wat vermoeider en heeft iets meer moeite af en toe.
Verder laat ze heel duidelijk merken wanneer de buiksingels van haar deken weer moeten worden versteld.
Van haar buurvrouw moet ze nu helemáál niks meer hebben. Arme beest is nu bang voor haar.
Bij de wandeling van gisteren kwamen we langs een hond die altijd heel gefrustreerd langs het erf blaft en rent. Muzanna was er duidelijk echt totaal niet meer van gediend (normaal tolereert ze hem zolang ie op het erf blijft) en ik zag echt haar blik veranderen. Echt “kom maar op, dan pak ik je!”
Moederinstinct... ze is al heel beschermend naar ons (mij en de honden) maar dit was duidelijk eerder en heftiger dan anders.
Ze verhaart nog steeds vreselijk, maar verder gaat het momenteel gewoon goed.